Porsche 964 jubi 30 years edition

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964 jubi 30 years edition

• Maker
    Discussie
  • met pijn in het hart mag de jubi de deur uit voor een andere wagen
    betreft een jubi van 93
    221000km op de klok maar volledig gereviseerd bij Walter Verellen in Geel
    11000km gereden sinds revisi
    Wagen is volledig herdaan zoals het moet, epoxi, grondverf en laklaag zijn nieuw, alle rubbers, lichten, matten enz, enz, enz zijn nieuw
    Werkende airco, dus niet elk jaar opnieuw opvullen
    Remmen volledig gereviseerd, leidingen,schijven, klauwen, alles dus
    Nieuwe ophanging van bilstein, PSS10; regelbaar in hoogte en hardheid
    Voorzien van originele Speedlines for Porsche
    993 schalenzitse met 964 patroon in de correcte jubi kleur

Alle originele onderdelen aanwezig zodat de wagen volledig origineel gezet kan worden
    Prijs €130.000,-
    Kan minder indien terug origineel
    Bellen mag op 0032498447740

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
    • [quote=”peter993″ post=242553]Prachtige wagen, zonder meer. Niettegenstaande ik de prijzen van Porsches op de voet volg, was ik wel geschrokken van de prijs. suc6 met de verkoop![/quote]

der staan der drie te koop momenteel aan prijzen tussen de 120000 en 130000 euro, echter die wagens moeten alle drie nog helemaal herdaan worden, hier is echt alles al aan gedaan, ga je voor een goedkopere heb je eerst nog al het werk en kan je der nog een ganse tijd niet mee rijden, deze is af dus betalen en genieten, geloof me zelfs al ga je daar voor de goedkoopste, als je die er wil laten uitzien zoals de mijne zal je in totaal meer hebben uit gegeven

geloof me vrij dat mijn prijs goed zit

grtz Geert

+1
        Schitterende wagen, jammer genoeg niet voor mijn budget 🙄

Bloedmooie auto, een voorrecht om dat te kunnen bezitten. Ik vraag me wel af door welke andere wagen je deze schoonheid wil vervangen , dat vierwielertje zal van goeden huize moeten zijn …

Schitterende wagen !

Zoo je bijna niet meer mee durven buitenkomen, zo’n kapitaal 🙁

Prachtige wagen, zonder meer. Niettegenstaande ik de prijzen van Porsches op de voet volg, was ik wel geschrokken van de prijs. suc6 met de verkoop!

Prachtige wagen… maar spijtig niet voor mijne portemonee :bounce:
                anders direct wi
                succes met verkoop

[IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3HIOGTK-D.jpg[/img]

[IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZQFWYXA-D.jpg[/img]

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.