Porsche 964: NIEUW set RH velgen (Speedline look)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964: NIEUW set RH velgen (Speedline look)

• Maker
    Discussie
  • NIEUW set RH velgen (Speedlinelook)

Deze velgen zijn echte driedelige velgen en dus niet te vergelijken met de imitatie velgen zoals Keskin, Veloce,….

Specificaties van de velgen:
    Front: P-Rad 3pcs./8X18″ ET52 5/130 silver/ lip.pol.
    Rear: P-Rad 3pcs./10X18″ ET54 5/130 silver/ lip.pol.
    Setje is dus bedoeld voor 964 type’s (small body)
    Alles zit nog in originele doos verpakt!!
    Alle velgen hebben 40 schroefjes, wat dus de recenste velgen zijn van RH (de oudere versies hadden maar 38 boutjes).

Dit zijn dus vrij dure velgen, kijk anders maar op de site van de leverancier:
    http://www.rh-alurad.de/felgen.aspx?des … id=8&fp=33
    Zoals je hier kan zien kosten deze velgen momenteel 3712€ EXCL BTW en Shipping

[IMG]http://i266.photobucket.com/albums/ii267/Porscheke/250120131522_zps48cada1b.jpg[/IMG]

Prijs: 3150€

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • iemand van jullie nog zo een setje bbs sen liggen op overschot in de maat 8 &10 x 18 ??

je mag me contacteren dan.

Rudi.

smaken verschillen hé sigrid en al een geluk dat dat zo is, anders zou de wereld maar héél saai zijn

[quote=”bully” post=118477]Mooi setje BBS is ook niet verkeerd

:puke:
          Ik kan maar niet begrijpen waarom dit mooi is.
          Staat los van de auto waar onder ze zitten.

Wie legt mij dit eens uit?

PB

Dat is Porsche intussen ook, dus dat mag geen belemmering zijn. :relaxman:

… eerder massa-productie :sarcastisch

PB

Dus lichter én nog exclusiever! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En de velgen die hij (TMV – Tour de Mille Virages) aan biedt:

Porsche 964 3.6 turbo, speedlines, 4 stuks, opnieuw gespoten in Porsche grijs

(b)lijken maar 38 boutjes te hebben, in plaats van 40 :popcorn:

TMV = Tour de Mille Villages. (oid) Moeten de NL-ers toch kennen lijkt mij.

Juist dezelfde was mijn eerste Porsche.
                      Prima keuze en veel plezier ermee.
                      Gr. Harley49

Rh zw4
                        Nog gehad onder m’n eerste audi a4
                        Spijt dat ik ze verkocht heb,prijs is blijkbaar x2 geworden

Vind ze mooi, wagen ligt alleen veels te laag, zou mijn eigen dorp niet uit kunnen komen. 😯

Bully is absoluut niet verkeerd maar in mijn ogen niets zo mooi als die Speedline-velgen .
                            Bij een wagen uit die periode horen ook de velgen uit die periode .
                            Ik weet het ik word oud . 😥 😉

Mooi setje BBS is ook niet verkeerd

Prachtig die Rh-velgen . :applaus:
                                Naast Originele Speedline-velgen zijn dit de enige die onder een 964 mogen komen van mij .

Dimitri is hier op PF.NL al opgewezen – en vind ze volgens mij te duur.

Moet ik wel bij zeggen dat de prijs met banden MI eerst de vraagprijs zonder banden was …..

[quote=”bully” post=118459]Jammer dat er geen foto’s bij staan.[/quote]

‘t is een persoon die makkelijk zn geld wil verdienen …..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.