Porsche 964 oldtimer carrera 2 cabrio US-oorsprong ruilen met 993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 oldtimer carrera 2 cabrio US-oorsprong ruilen met 993

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een 993 handbak om te ruilen met een 964 jaar 1991

Groeten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Lijkt mij een goed plan .

Vond het van bij het begin iets onwezenlijks hebben :think:

0

ja het is mijn auto.
        Ik ben niet het type dat alles direkt zomaar doet op bevel of vraag van een ander.
        Laten we het best het volledige topic sluiten.

Er is geen sprake meer van een ruil of verkoop wat je het ook noemt.

Groeten

0

Van hem of niet van hem …that is the …maar als ik de 993 rijders over hun bolide bezig hoor lijkt me dat toch een onmogelijke opgave met zo een ruil/opleg methode er een te bemachtigen ….ik denk eerder aan een dikke portefeuille meebrengen …alleszins succes

0
          Wim

[quote=”crisvdb” post=258228]hierbij eindelijk info:[/quote]

Is dit niet je eigen auto, na bovenstaande gelezen te hebben. 🙄

0

Moest CRISVDB nu nog wat goede foto’s kunnen zetten . :applaus:

0

hierbij eindelijk info:

964 carrera 2 cabrio
                handgeschakeld
                190.000 km
                1991
                als oldtimer ingeschreven, geen enkele opmerking in verslag
                blauwe kleur is nieuw, maar iets helderder blauw dan origineel kleur, dus geen origineel kleur
                nieuwe cabriokap
                alles werkt
                koplampen nieuw Europees
                geen barsten in dashboard
                zwart dashbord met volledig lederen +/- beige zetels
                velgen design 90 met nieuwe banden
                af en toe druppel olie
                starter nieuw
                klein onderhoud gedaan
                carr pass history

groeten

0

:respect2: :up: :happy:

0

Correctie : ‘maar ondertussen missen we DUS nog altijd de clou’. Flauw hè :bounce:

0

Maar ondertss missen we nog altijd de clou :think:

0

deleted

0

mag het nen Briggs & Stratton zijn ook :happy: :happy: :happy:

btw, volgens mij is die “dus” hier wel op zijn plaats…. “dus” is kan gebruikt worden als “bijwoord” en als “voegwoord”, in beide gevallen drukt het een gevolg op of van iets uit….

Hier is het gebruikt als voegwoord – geen inversie van het onderwerp en de persoonsvorm – tussen de eerdere info en de (niet vernoemde maar wel tussen de regels verborgen) vraag naar meer info om de zaak geklonken te krijgen (of ben ik fout, zijn er l(i)efhebbers die staan te springen om hierop in te gaan met deze info? neen? DUS moet er meer info komen… (en dat is nu wel onvermijdelijk om verder te kunnen – wel inversie van onderwerp en persoonsvorm :engeltje: )

De taalpuristen zijn weer bezig :happy: maar intussen kapen we weer wel een topic van een ander…. :what:

Back on topic, :driver:

0

“dus” gebruik je als iets onvermijdelijk is en dat is hier niet persé het geval.

Als je zou schrijven dat “er een grasmaaier motor inzit en dus op O-platen ingeschreven” dàn is het gebruik van “dus” correct… 😈

Waarmee ik niets kwaad wil zeggen over Honda, hein!

0

Crisvdb, om enig succes de kunnen hebben is het vooreerst belangrijk wat meer info te geven over jouw wagen…. we weten al dat het een 964 is van 1991…. maar daar moeten we het mee doen….
                              foto’s?
                              info mechanische (onderhoud, kilometerstand, ….)
                              info interieur?
                              info carrosserie?

Pas als we dat weten, kunnen eventuele eigenaars van een 993 laten weten of ze interesse hebben….

Dus, je weet wat te doen hé…

Succes met de zoektocht.

ps, Je kan natuurlijk ook de jouwe gewoon verkopen, en met die opbrengst dan gaan zoeken naar een wagen naar keuze…. is natuurlijk maar een idee….

0

Voor het kort te houden:

IK heb interesse in een handgeschakelde 993 met ev opleg.
                                Met ruil is verrekening toch ook mogelijk.

1991 dus nu op O-plaat ingeschreven.

groeten aan iedereen.

0
                                Wim

@Kleinen duvel, jij diefje best nog voor deze mensen, zijn er alleen maar voor eigen belang en niet voor het forumlid.

@wing
                                  , is triestig de laatste tijd + 100%, en dat komt allemaal door dat sociaal media gebeuren, nou in mijn ogen kunnen ze dat sociaal wel in de vuilbak gooien, want gaat er echt niet op voorruit met de moderne tijd. :puke:

Allemaal puur eigen gewin, en normen, waardes en respect zijn de laatste jaren ver weg. :what:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.