Porsche 964 oldtimer carrera 2 cabrio US-oorsprong ruilen met 993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 oldtimer carrera 2 cabrio US-oorsprong ruilen met 993

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een 993 handbak om te ruilen met een 964 jaar 1991

Groeten

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Niet zo grommen VANDAMME, en dan nog met zo’n smoel :engeltje:

@ crisvdb: haak nu vooral niet af.

Wij begrijpen dat uw Porsche 964 van 1991 kan geruild worden voor een handgeschakelde 993.

Uw “advertentie” daartoe is voor alle normen (zeker de forumregels) ondermaats.

Wat zijn de kwaliteiten (positief & negatief) van jouw karretje ? Wat verwacht je van de “te ruilen” 993 ?
      Is die van jouw perfect, mag de 993 ééntje zijn met werk aan, of omgekeerd ? Wil je eventueel bijpassen, of juist niet… enz.

🙄 😈 🙄

123

[quote=”crisvdb” post=257847]Ik ben op zoek naar een 993 handbak om te ruilen met een 964 jaar 1991

[/quote]

Het is me niet helemaal duidelijk of je

993 vitesse bak zoekt (om dan om te ruilen voor een complete 964)?
        of
        een 993 vitesse bak hebt(en je zoekt iemand die een complete 964 wil ruilen)?
        of
        heb je een 964 van 1991, en je zoekt iemand die een 993 bak heeft om mee te ruilen?

Tis allemaal zo vaag..
        Maar ik denk hoedanook dat het geen goeie deal is voor diegene met de 964?

:happy:

dit is de laatste tijd een ziekte bij de verkopers…. 😯 :popcorn:

tiptronic, ongevalvrij, gedocumenteerde historiek, huidige technische staat, incontinent, matching numbers, airco, foto’s, … ???
            als iemand al wil ruilen zal je jouw 964 wat beter in de etalage moeten plaatsen.

Wim

Droom lekker verder. :sleep: :sleep: :sleep:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.