Porsche 964 Targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje op zoek naar een correcte ongevalvrije porsche 964 Targa, manueel en met onderhoudshistoriek. Heb de meeste op het www al gezien en nog geen tegen gekomen die mij kon bekoren dus moest er iemand ergens nog ééntje weten staan laat mij gerust iets weten hé! :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • proficiat Luc met je mooie targa

Ik zoek ook een 964 targa bij te kopen als iemand er ene weet staan voor een deftige prijs.
        Graag een seintje

Nice!

Alléé zal hier eens een fotoke plaatsen, wacht momenteel op nieuwe banden,remschijven en remblokken dus kon hem niet buiten zetten hé. Kleur is Taubenblaumetallic en zou 1 van de enige Targa’s zijn in dit kleur.

foto22.jpg

Zo Traga is da nu ook nu zulle Drip!!!

XXX

Proficiat, een Traga erbij 🙂

F

Dan zal ik maar als eerste feliciteren met de aankoop hé.
                  P.S. Wacht niet te lang met de foto’s te maken want nu schijnt de zon nog 😉

Gewoon prachtig die kleur, heb helaas(alhoewel!!!) al ééntje gekocht. Zal deze week als ik tijd heb eens fotokes van trekken en posten. Zal wel nog beetje (6maanden) in de garage blijven staan tot hij oldie is!!!

na lang bijten schiet er van mijn nagels niks meer over …
                      en mocht het toch niks geworden zijn, dan is deze manuele beauty in mint groen mss nog een optie?

XXX

Yep zeg, gestopt, we zijn benieuw hé…

Heb je iets gevonden luc993Cabrio?
                          Of geef je de zoektocht toch niet gewoon op? 😉

Zoektocht gestopt!!!

Ferm Kleurke!!! en prijs ook!!!

Die bij Bulen word verkocht zonder garantie en hij kon aan de tel. niet met zekerheid zeggen als die ongevalvrij was???, dus zal niet voor mij zijn. Niet tegenstaande dat dit geen goede 964 kan zijn voor iemand anders hé, begrijp me niet verkeerd hé!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.