Porsche 964 Targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje op zoek naar een correcte ongevalvrije porsche 964 Targa, manueel en met onderhoudshistoriek. Heb de meeste op het www al gezien en nog geen tegen gekomen die mij kon bekoren dus moest er iemand ergens nog ééntje weten staan laat mij gerust iets weten hé! :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • Sinds zaterdag staat er bij Jurgen Bulen te Kotessem een mooie 964 targa te koop, bwj ’91, zilvergrijs.

Foto’s staan volgens mij enkel op Kapaza, nog niet op zijn eigen website.

Als je tevreden bent met je bolide, …, en als het rijden nog steeds een avontuur voor je is, …, dan gaat het natuurlijk nooit beter worden!

Ik ben ook zo boring, monogaam aangelegd enzo. Eens je de liefde of your life time hebt gevonden … gewoon ff de garage inlopen als je met van die rare gedachten speelt! :mrgreen:

Ik vind het zelf mooier om alles uit je liefde te halen (te brengen, te geven en te delen), dan om maar gaan te hoppen!!

En van buiten, ze zien er allemaal geweldig uit, glimmend op het fotootje. Maar als je met je eigen bolide strak in het bochtje ligt, dan weet je echt wat je hebt! Houwe die gouwe!!!!!!!!!!!!!!!! *luv :coolness:

Prijzen zijn niet meer realistisch, ik betaalde twee weken terug voor een schiefer grijze cabrio TL met slechts 41600km op de klok minder dan wat ze hier voor de targa vragen, bij de mijne zat wel de onderhoudsboek niet meer bij maar met een splinternieuw lichtgrijs interieur zonder enige gebruikssporen en een motor waar alles er nog uitziet zoals hij de eerste dag uit de fabriek rolde had ik dat boekje niet nodig om te zien dat dit een zuivere wagen was waarvan de km stand klopt

hier hetzelfde, kan zelf ook niet veel meer dan laten blinken :happydance:
            weet niet of ik het wel over men hart zou krijgen want vind men auto super mooi, hij rijdt super is op alle vlakken maniakaal onderhouden en zoals je zegt, ook ik weet nu wat ik heb en weet dat hij in topconditie verkeert, als je een andere koopt weet je nooit wat je kan verwachten, en is de kans hèèl reeel dat je nog vele duizenden euro’s nodig hebt om hem in dezelfde staat te krijgen, de kans is dus groot dat je het nadien voor de rest van je leven gaat beklagen :bounce:

qua pure looks vind ik (persoonlijk) de G-modellen de mooiste *porsche qua veiligheid zijn de recentere zeker beter dus in de ideale wereld zou ik er van elk ééntje moeten hebben dus moest het kunnen, graag een 993 handgeschakelde coupé :hail:

@911cabriog50 en wat zou je dan kopen met die 50000 ???
              Ik denk ook soms als ze mij …. Geven doe ik hem weg, maar wat dan
              Probleem is vooral ik kan zo goedalsniet zelfs, maar weet wel wat iknu heb, en als ik iets anders koop is het nog maar afwachten ……

Nu achter mijn hoek staat er een donker blauwe 964 targa maar niet te koop, …..

[quote=”Philip7″ post=195741]Mooi exemplaar. Er staan daar er nog een aantal toppers, zoals die 964 schieffergrijs. Maar die prijzen.. :shock:[/quote]

idd, vraag mij toch af of die prijzen realistisch zijn, als ik even kijk naar de twee cabrio’s van het G model zoals de mijne, daar vragen ze bijna 70.000 euro voor, Us model dan nog, en natuurlijk met een km stand om van weg te dromen :sleep:
                voor 50.000 wil ik er nog over nadenken om de mijne te verkopen :relaxman:

Die zwarte Targa 4 die herspoten is al gebeld en gemaild maar krijg geen antwoord!

[quote=”joebarreke” post=195739]www.fineclassiccars.de

Hier staat er ook eentje :salut:[/quote]

Raar :think: :think: :think: ben die vorige week gaan bekijken en was volgens de verkoper net verkocht, zag er wel goed uit maar zou liever Europese hebben :salut: :salut: :salut:

Gisteren in opglabbeek stond er een 964 cabrio en zag er vrij goed uit.
                      Ben er wel gewoon eens rondgewandeld.

Mooi exemplaar. Er staan daar er nog een aantal toppers, zoals die 964 schieffergrijs. Maar die prijzen.. 😯

http://www.fineclassiccars.de

Hier staat er ook eentje :salut:

ken

eens gaan zien foto’s zeggen meer als 1000 woorden, maar in het echt gaan zien is nog beter denk ik dan 😀

Wim

[quote=”porschefabian” post=195709]Tja gaan we nu met zijn allen in de aanval tegen mij,

maar met het beelmatriaal wat er is een auto zo af te kraken vind ik erg ver gaan.[/quote]

Niemand valt jou aan, doelde alleen op het woord kapot, en dat heeft er maar eentje gebruikt hier. 😉
                              En verder heb ik nog niet zolang verstand van Porsche en weet ook niet waar op te letten bij foto’s van interieur en buitenkant. :mrgreen:

Maar vandaar ik ook erbij schreef ik kan het mis hebben, maar als iemand gaat kijken laat het weten.

je hoeft je niet aangevallen te voelen, dat is niet de bedoeling en zeker niet de gewoonte op PFB.
                                maar overweeg je oordeel nog eens nadat je de versnellingspook bovenaan op de foto bij de autozetel hebt gezien … zijn dat geen duidelijke tekenen van slijtage ?
                                tel daarbij de staat van het stuur en de recente herstelwerken aan het lakwerk. dan voldoet deze auto niet aan de standaarden zoals de topicstarter ze geformuleerd heeft in zijn wishlist op de vorige pagina.
                                je zal het maar kunnen vaststellen als je op minder dan één meter van de auto staat, maar er zijn hier toch al meer dan één voortekenen van verdoezelen/quick fix.

Tja gaan we nu met zijn allen in de aanval tegen mij,
                                  er wordt door meerdere mensen gesuggereerd dat het interieur er niet uit zou zien. ( ja correct het stuur ziet er niet uit)

maar met het beelmatriaal wat er is een auto zo af te kraken vind ik erg ver gaan.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.