Porsche 964 Targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje op zoek naar een correcte ongevalvrije porsche 964 Targa, manueel en met onderhoudshistoriek. Heb de meeste op het www al gezien en nog geen tegen gekomen die mij kon bekoren dus moest er iemand ergens nog ééntje weten staan laat mij gerust iets weten hé! :salut: :salut: :salut:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • ik zie hier maar ééne die het woord “kapot” gehanteerd heeft :think: belabberd is in mijn beleving iets totaal anders

Waar staat er ergens geschreven dat er een kapotte stoel is.

[quote=cabrio Wim][i]Lijkt mij zeer recent gespoten en op foto zie ik al zaken die mij niet aanstaan.

Dan verder stuur belabberd en geen foto’s van interieur en stoelen.
        En als ik dat ene fotootje zie van de stoel. 🙄

Ik kan het mis hebben, maar als iemand gaat kijken laat het weten. [/i][/quote]

je noemt hier toch nadrukkelijk de stoel en foto? :coolness:

die spikkels op de foto’s zijn van een slechte camera, zitten ook op de voorruit enzo, dus niet op de stoelen zelf. Die zien er voor zover ik zie toch ok uit.

Wim

Waar staat er ergens geschreven dat er een kapotte stoel is. 🙄

De auto is verder compleet schoon dus zou prima kunnen dat deze geen meter in de pekel heeft gereden
              Wellicht even uit de kleine garage gehaald om op straat ff foto te maken….

Kapotte stoel? dan mis ik een foto zeker, foto 5 is enkel schaduw van omgeving..

Wim

Ahaa, jeune parle pa de frans hè :mrgreen:

Maar mijn haviksoog is dus nog goed. 😉

Staat dan ook duidelijk in de aanbieding. :coolness:

“Une peinture complète a été refaite dans la teinte d’origine en 2014.”

Vertaald via Google: “Een complete verf werd vernieuwd in de oorspronkelijke kleur in 2014.”

Het interieur belooft niet veel goeds, evenals de Pekel presentatie … :think:

Als ik zo’n ouwe P in Pekelomstandigheden zie, krijg ik nog altijd wegtrekkertjes … 😯

Dat moet voor zo’n bolide net zoiets zijn als publiekelijk 100 stokslagen krijgen als mens. :ass:

Wim

Lijkt mij zeer recent gespoten en op foto zie ik al zaken die mij niet aanstaan.

Dan verder stuur belabberd en geen foto’s van interieur en stoelen.
                      En als ik dat ene fotootje zie van de stoel. 🙄

Ik kan het mis hebben, maar als iemand gaat kijken laat het weten.

Lijkt een proper beestje.

KLIK

0265201798001.jpg

Sinds vandaag staat er een 964 targa op autoscout 24, zwart, bwj 90, met naar ik meen 185000km.
                          Complete onderhoudshistorie zou beschikbaar zijn.

Staat in de Walen, La Hulpe.

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.