porsche 964 wtl

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 porsche 964 wtl

• Maker
    Discussie
  • hallo
    ben dan toch eindelijk mijne rode porsche boxster kwijt geraakt maarja
    dik op verloren voor wie geintereseerd is hij staat bij autosalon limburg te koop nu nog wachten tot volgende week dan mag ik mijn 911 gaan halen
    het is een 964 wtl uitvoering echt mooie wagen weinig kilometers en voorzien van alle fackturen enkel het interieur daar zal wat aan moeten gebeuren het is namelijk groen maarja daar is wat aan te doen

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • 😀 D D

super ,
        dikke proficiat en veel plezier er mee .
        we wachten op de fotos… 😀

Proficiat !

Uiteraard ook benieuwd naar de foto’s !

Van harte geluk gewenst en ik zit vol spanning op de foto’s te wachten

ja jongens vandaag dan toch eindelijk mijn 911 gehaald wat duren 2 weken lang als je moet wachten ben er al direkt van tegen aalst mee naar huis gekomen het weer viel niet mee en druk was het ook genoeg maar ben veilig thuis geraakt moet zeggen dat het verschil boxster vs 911 nogal wat is maar ik ben nu een zeer gelukkig mens de fotos volgen nog als het eens droog is buiten

tja waarom weg gedaan weet je een boxster is een leuk speelgoedje maar als je altijd een 911 hebt gewilt valt het toch tegen he ale weet niet juist hoe te zeggen maar je begrijpt het wel 😳

euhh…FOTO’S??? 😀 wink:

succes ermee!

boxster was anders ni mis en maar 77000 kms 🙄
                  waarom weg gedaan?? geld teveel?? 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.