Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie
  • Hallo ik ben Jonckers B 27jaar en ben sinds kort lid van dit forum Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een 964 en wil liefst een wtl of jubileum maar zijn wel iets boven men gepland budget Heb gelezen dat de auto’s in duitsland ook niet zo aan te raden zijn of is dat toch een verkeerde indruk? Heeft iemand een idee waar ik het beste kan zijn misschien nog 1 te koop of andere nuttige informatie altijd welkom mvg

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • gd1

@ ibiz@ke

Je hoort mij niet zeggen dat ik er mee akkoord ga hé, maar liever van 62 € naar 400 € dan naar 6000 €…..tis zuuste hé 🙂

0
      Anoniem

Welkom hier .

Als ex-eigenaar van een 964 jubileum kan ik je zeggen dat mijn wagen veel bekijks had .
        De meeste tips zijn je al aangereikt .
        Maak ook eens een rit in een 964 om te zien of dit je bevalt .

Hou ons op de hoogte .

Funny

0

beauflop schrijft:

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een 964 en wil liefst een wtl of jubileum

Olaf heeft er een te koop.

0

@gd1

van 62€ naar om en bij de 400….vind ik toch de moeite eerlijk gezegd

0

TIps zijn hier al gegeven , dus kan ik je enkel nog van harte welkom heten hier

0
              gd1

Volgens een nieuwe berekeningsite op het net zou een 964 van bouwj.90 een goeie 400 euro aan BIV kosten, wat nog te doen is, maar ik durf daar geen geld opzetten dat dit ook het uiteindelijke bedrag zal zijn want in la Belgique weet je maar nooit hé.

0

koop niet met je hart (zeer moeilijk) maar met je verstand

Probeer voor jezelf een beeld te schetsen van wat je net zoekt
                  kilometerstand,c2 of c4,historiek,kleur,opties,…

Ga kijken,rijden en als je denkt van een exemplaar te vinden dat je bevalt en toch twijfelt,doe een aankoopkeuring.

ikzelf heb afgelopen zomer de 964 van een mede forumlid gekocht,ben super tevreden van de wagen,maar hou rekening met wat extra budget voor onderhoud enzo.

ook al heb je een correcte wagen,het zijn en blijven oudere wagens waar al eens iets vervangen moet worden gewoon door slijtage of de ”tand des tijds”

Na aankoop heb ik een wiellager laten vervangen + een totale revisie op de voorste remklauwen,samen met het 180.000km onderhoud was het een mooi factuurtje 😆
                  Als je dit niet mee in calculeert kan je wel eens voor een onaangename surprise komen te staan

We zijn even oud,hou ook rekening met verzekering!
                  EN aangezien de BIV wijzigt in 2012 zou ik ALS je ééntje vind,deze nog inschrijven in 2011. Momenteel is dit afhankelijk van bouwjaar een 62€ BIV en 1400 jaarlijkste rijtaks,die biv zou wel eens fors kunnen stijgen naar om en bij de 5 a 600€

Ik wil helemaal je rekening niet maken ofzo,wil het je gewoon meegeven

Veel plezier met de jacht en slaapeloze nachten 😆
                  Als ik je met iets kan helpen inzake 964 shoot!

0
                  Anoniem

– waarom zouden auto’s in Duitsland niet aan te raden zijn ? Dat is zo een fabeltje net als het fabeltje dat in frankrijk de ronde doet als zouden porsches uit belgië af te raden zijn. Je moet gewoon overal goed uit je doppen kijken, zowel hier in belgië als in het buitenland. Overal zijn er eerlijke mensen en bedriegers.
                    – ik hoop dat je budget hoog genoeg is als je een jubileum of WTL zoekt, ik denk ruim boven de 35.000 euro. En voorzie nog wat reserve voor onderhoud… . Als je dat te hoog ligt ga dan eerder voor een normale 964, rond 25.000 zal je wel iets deftig vinden.

0
                    Wim

Welkom Jonckers op het forum, en geen overhaaste beslissing nemen. maar alles goed afwegen.
                      Zullen op korte termijn wel wat adviezen of eventuele Porsches die te koop staan voorbij komen. 💡

0
                    9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.