PORSCHE 968

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening PORSCHE 968

• Maker
    Discussie
  • Op tweedehands be staat er een 968 te koop;avondschemerblauw bj 1992 met 118.000 km op den teller:is er iemand die deze wagen kent?????gr jb

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • reeds 2X gebelt maar geen resultaat.

0

Staan telnrs bij nu heb ik gezien bij de avondschemerblauw

0

Op een frans forum staat ook nog deze nachtblauwe te koop. Ik heb geen belang, wilde hier enkel delen.
          Het ziet er een liefhebbersauto uit die goed onderhouden is aan een redelijke prijs.

0

GEEN TELEFOONNR VERMELD

0

Mailen? Je moet bellen! :engeltje:

0

Reeds enkele mails naar de schemernachtblauwe 968 eigenaar verstuurt maar geen reaktie tot hiertoe;

0

Eigenaar ‘Meyers’ heeft deze hier al eens te koop aangeboden…

0

Ja ziet er goed uit maar het interieur was niet zijn ding grjb

0

Ne mens vraagt zich toch vaak af hoe men de keuze van een interieur maakt. Drinken en wagen kopen gaan niet samen 😀

0

[quote=”TRIUMPH1″ post=156523]van het stuur en de pook was me ook al op gevallen…[/quote]

een tiptronic heeft geen “man pedal” maar hier zie ik zelfs geen rempedaal ?

0

Geen telefoonnummer? Succes, zou ik zeggen.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-968-140-000-km-177209545.html

Deze lijkt mij een ‘eerlijkere’ aanbieding. Al gaan zien?
                          Persoonlijk ken ik de wagen niet, maar de man wil er precies wel vanaf (bieden vanaf 8.000 ?!).

Wel ne zonnebril meenemen en niet vergeten op te zetten alvorens in te stappen. :relaxman:
                          Hoewel, het interieur zou ‘in het echt’ wel eens goed kunnen meevallen hoor.
                          Het is alvast eens iets anders. En een extra argument om over de prijs te klappen. 😈

PS: CS stickertjes wel verwijderen hé

0

ik wacht tot ik meer informatie gekregen heb van de verkoper;jb

0

Veel in achteruit gereden hé :drink:

0

Eerder had deze 968 Porsche 149 500.00 km 🙄 😈 🙄

0

afneembare hard-top? Wil ik wel eens zien! 🙂

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.