Porsche 968 net aangekocht.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 968 net aangekocht.

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Het is geleden van 2008 dat ik nog op dit forum geweest ben.

Toen had ik een 911SC metalen ombouw naar Turbolook.

Vandaag mij een Porsche 968 aangeschaft.

De aankoop hiervan is heel toevallig gebeurd. Een vriend van mij had deze enkele jaren geleden gekocht, en besloten om hem te verkopen.

Toevallig bij hem langsgeweest en hij vertelde mij dat deze te koop was.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het model niet echt kende. Ik weet natuurlijk wat een Porsche 968 is, maar kende de historiek hiervan niet.

Na wat opzoekwerk over dit type wagen deze namiddag eens gaan proefrijden en direct verkocht aan de 968.

Het kleur is Amethyst Metallic (38A) met een grijs lederen interieur.

De wagen is van 1992 en heeft de manuele 6 bak.

Hij is echt in een zeer goede staat en beschikt over een mooi complete onderhoudshistoriek.

Attachments:
    • 672512008476972.jpg
    • 679512004383696.jpg
    • 671512008373962.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • dikke proficiat met je nieuwe aankoop.

Van harte met de aankoop van de steeds zeldzamer wordende 968
        Zelf ook al +10 jaar eigenjaar van een 968CS

Vermits de uitstoot niet gekend is, zullen ze werken via een tabel (Staatsblad 23 februari 2012) en je waarschijnlijk 295 gram toekennen. Zo heb ik twee jaar terug 937 euro BIV mogen aftikken voor mijn toenmalig 19 jaar oude 968 CS…

Mooie wagen! Knappe kleurencombo en in mooie staat. Gezond jaloers:-)

Iemand die mij kan helpen met het Biv bedrag die nog voor deze wagen zou moeten betaald worden?

Of met de Co uitstoot die gehanteerd wordt?

Mijn wagen is net 23 jaar geworden.

[quote=”Rufie” post=204887]Proficiat met je aankoop.
                Heb zelf ook al 10 jaar een 968.

Op Essen gesproken met mensen van Porsche Classic. Ze zitten in de lift, waarde stijgt en zal zeker nog 2,3 jaar blijven stijgen volgens hen. En dan gaat het niet alleen over de CS waar vandaag ook al zotte prijzen voor gevraagd worden.[/quote]

Deze reden heeft ook meegespeeld in de aankoop van mijn 968.

Niet om er direct aan te verdienen, maar het is natuurlijk wel aangenaam dat de wagen waardevast is.

Bedankt alvast iedereen voor de vele positieve reacties!

Het was niet direct een wagen die op mijn lijstje stond om ooit nog te bezitten, maar toch 100% tevreden met de aankoop hiervan!

Ondertussen ook bezig vandaag met hem een grondige detailbeurt te geven.

Proficiat met je aankoop.
                    Heb zelf ook al 10 jaar een 968.

Op Essen gesproken met mensen van Porsche Classic. Ze zitten in de lift, waarde stijgt en zal zeker nog 2,3 jaar blijven stijgen volgens hen. En dan gaat het niet alleen over de CS waar vandaag ook al zotte prijzen voor gevraagd worden.

Mooi 968. Feli met de aankoop.

XXX

Welcome Back, is inderdaad een zeer mooie kleuren combi.

Een van de mooiste “transaxles” vind ik persoonlijk, proficiat met je aankoop en vooral veel rijplezier!

Fraaie 968, daar ga je plezier aan beleven!

Proficiat met je aankoop. Hij ziet er nog erg goed uit! Veel fijne kilometers toegewenst.

Heel mooie kleur voor de 968!

Proficiat! Ziet er inderdaad een heel mooie wagen uit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.