Porsche 968CS

• Maker
    Discussie
  • Daar er al verschillende fotorubriekjes hier zijn van leden hun wagens wil ik ook wel eentje van mijn baby aanmaken
    Zeker nu het erg kriebelt .
    Na 4 maanden door het slechte weer en weinig tijd te hebben stilgestaan stelde mijn vriendin voor om met het mooie en droge weer vandaag de Porsche nog eens uit te halen .
    Poortje open , cover afgehaald , sleutel omdraaien en ja (met enige moeite welliswaar) sprong ze aan .
    Ik voelde me als een koning te rijk .
    Ik heb maar een klein toertje gemaakt door het mooie Haspengouwse landschap (kleine 30km) , de wagen terug volgetankt (was bijna leeg) , weer een grote wasbeurt gegeven en weggestald tot binnen 14 dagen .
    Dan moet ze buiten komen om naar de jaarlijkse controle te gaan .
    Natuurlijk heb ik enkele fotootjes vandaag gemaakt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • @ Olav :Is idd van de laatste LTP in Brussel .
      Gemaakt door Richard (die van de DVD)
      Hij had de foto op zijn FB staan .

@ Reys : Neen , Mauritius is een BMW kleur die ik op mijn Baur had . Dit is Maritime Blauw

Zalige foto die laatste! 😮

Waar heb je die gevonden Koen van de laatste Tunnelchallenge in Brussel?

Anoniem

Bijhouden Koen!!!
          Zot van de kleur 🙄 Is toch Mauritius blauw niet?

Tegenwoordig niet meer neen .
            Toen ik ze kocht , 6,5 jaar geleden heb ik geluk gehad om dit exemplaar (eigenlijk toevallig) te kunnen aanschaffen .
            En ze bevalt me nog steeds enorm en ik ben er nog steeds verliefd op 😳

Even een recent fotootje toevoegen .
            Van tijdens de Tunnelrun in Brussel

Mooie wagen, toffe foto’s!

Was die moto u links aan het voorbij steken of probeerde je hem rechts in de binnenbocht nog uit te remmen en voorbij te steken ? 😉

Foto met de CS, 993 en 997GT3RS is knap. Familielijnen zijn zo duidelijk herkenbaar hé? Je CS had in feite nog beter tussen de 993 en de GT3RS gestaan als je het lijnenspel bekijkt en vooral de schuinte van de voorruit…

968CS met M030 heb ik altijd iets bijzonders gevonden, volgens mij niet eenvoudig om nog een goed exemplaar te vinden !

mooi, mooi & mooi… het leven kan toch simpel zijn 😉

911-lover schrijft:
                [quote]Fotootjes gemaakt door Thijs tijdens de LTP Amsterdam 08/04

Neen , originele ophanging .
                  M030

Anoniem

Misschien achteraan dan iets hoger 😀
                    Is de auto zo nieuw geleverd destijds?
                    Of is de vering aangepast geweest?

Zo geraak ik wel elk jaar door de keuring met haar.
                      Zou ik ze vooraan verlagen zou ik dikke problemen hebben .

Anoniem

Uw 968CS is een mooie auto 😀
                        Zeker met die bestikkering erop.
                        Enkel de stand van de auto vind ik persoonlijk iets minder.
                        Hij is achteraan net iets te laag.Is natuurlijk mijn mening 😀
                        Is bij mijn Porsche nu ook nog, ga ik nog laten aanpassen maar moet dan opnieuw worden uitgelijnd.

Fotootjes gemaakt door Thijs tijdens de LTP Amsterdam 08/04

Nog wat fotootjes gemaakt door anderen van mijn wagen aan en op de Nordschleife

Koen,

Het ziet er mooi uit, mooie fotos en zo te zien heb je je goed geamuseerd.

De voorbije bezoekjes zijn er wat fotootjes van mij gemaakt op de Nordschleife .

Ik zal er een deeltje eens hier neer zetten

Gisteren met de Porsche naar Essen geweest .
                                  Kreeg ik deze leuke inval .
                                  5 jaar geleden op de volgende locatie een foto gemaakt van mijn CS
                                  Nu 5 jaar later er weer eentje gemaakt .
                                  Leuk om de evolutie van 5 jaar in mijn bezit te zien

Begin 2005

Gisteren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.