Porsche 981 – 2.7 – 07/2014 – Raar geluid voorbanden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Porsche 981 – 2.7 – 07/2014 – Raar geluid voorbanden

• Maker
    Discussie

• MDS

Hey,

Rij even met een 981 en wat me opvalt als ik uit de garage rij is dat bij volledig afdraaien naar links of rechts de voorste banden een raar geluid maken, precies of de band gaat van de velg en je voelt dat in het stuur.

Soms iemand nog ervaring mee en is dit normaal?

Er ligt een 20″ op.

Bedankt voor jullie antwoord.

Groeten,

Michel

Attachments:
      • IMG_0418.JPG
    5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Ook even geschrokken toen ik dat voor het eerst hoorde. Winterbanden opgelegd en probleem weg. (beiden 18 inch)

0

Heb ik ook met de 993 bij het buiten rijden uit de garage (scherp afdraaien op gepolierde beton bij koude temperatuur ) en mijn vrouw haar Polo heeft dit ook . ik zou er niet wakker van liggen :sleep:

0

met een 964 heb je dat probleem niet, maar die heeft dan ook een veel grotere draaicirkel.

0
            MDS

ok, kan ik begrijpen, maar ‘s zomers zou dit geluid er ook zijn, enkel in het begin, niet meer als die warm staat

0

het rubber van zomerbanden is bij koude temperaturen (te) hard. met winterbanden heb dat probleem niet

0
              5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.