Porsche 991 GT3 RS

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 991 GT3 RS

• Maker
    Discussie
  • Hier is nog geen topic van de nieuwe GT3 RS?

Foto’s zijn door mij gemaakt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • The new Porsche 911 GT3 RS at Goodwood Festival of Speed 2015

IMG_3122-2.jpg

IMG_3121-2.jpg

Ik ben zot van groen, maar dit groen op een moderne is mss te fel groen voor me. Anderzijds de groene 997gt3RS MKI dat was wel een groen bommetje zoetzaligheid!!!

Die groene is de LaFerrari van Jamiroquai. Mooi vind ik hem ook inderdaad niet.

Mooi vind ik hem niet. Maar wel ERG indrukwekkend ! Wie kan daar in godsnaam aan weerstaan … ?

Yup!

Deze groene kan me wel bekoren. Is dit LA Ferrari ?

Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen Fellali hebben 😉

Van modernere Ferrari’s (en bijvoorbeeld van de oudjes ook die van de F40) zijn de prestaties wel indrukwekkend, alleen blijkt quasi niemand van de eigenaren deze ook effectief te benutten. Ik zag ze ‘s avonds sneller door het dorp rijden dan ze op het circuit hadden gereden…

Dat is exact wat ik bedoel.

Een 911 is gemaakt voor een hele dag circuit en je rijdt met dezelfde wagen naar huis.
                          Ik vraag me af of zo een 308 of 328 van de jaren 80,90 ook wel zo betrouwbaar is. En eerlijk gezegd, zo indrukwekkend zijn die prestaties nu ook niet.

Graag gedaan petertav!

@ Rufie
                            Er was naast die groene 328 ook nog erg leuk ander spul van Ferrari, met name enkele exemplaren van de 355 Challenge. Maar bij al die Ferrari’s voor op circuit vroeg ik me toch af wat de beweegredenen achter de aankoop waren, want de rondetijden waren allerminst indrukwekkend. Groot verschil met de Porsche Days, waar ik bijvoorbeeld de nieuwe GT3 op 2:30 had geklokt…
                            Made for racing, not posing…

Groen of rood, of geel of zwart. Blijft een Ferrari. Geeft me geen kippevel.
                              Mijn oogkleppen zijn te groot 😀

hoe zwaar ik ‘verslaafd’ ben aan Porsche, deze kleur op zo’n wagen, prachtig!!!!!! Stel je de verkoper in de tijd voor, de koper mss toch te overtuigen om maar Ferrari-rood te nemen en de koper toch groen wil! Ik vind dit gewoon een plaatje! Merci voor de foto btw.

Ik ben alvast groen van jaloezie !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.