Porsche 991 Gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Porsche 991 Gt3

• Maker
    Discussie
  • Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden .
    1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker:
    Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 .
    Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het effect van de actieve motorsteunen .
    De wagen vraagt om door te gaan tot 9000 toeren wat een waar feest is voor de oren .

image_2014-01-25.jpg

image_2014-01-25-2.jpg

image_2014-01-25-3.jpg

image_2014-01-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
    • Door bovenstaand probleem mag momenteel geen enkele GT3 nog uitgeleverd worden.

0

Chris Harris: Porsche 911 GT3, Aston Martin V12 Vantage S, and Mercedes-Benz C63 AMG Black Series
        … met ook hier zeer veel lof voor de michelin pilot sport cup 2 banden (25:00 min) onder de GT3 en een glashelder eindverdict.

[video width=425 height=344 type=youtube]794j_U6Hau4[/video]

0

Tut tut!!!
          Die heupen hé Ghost, en die knieën… en zo ne Porsche heeft dan al zo’n zware ontkoppeling… :sarcastisch :mrgreen: :happy:

0

Neen Mush.
            Het zijn die op leeftijd die zelf willen schakelen :happy:
            Anders gaat het allemaal te snel 😉

0

[quote=”bccars” post=159163]Allez jongens, die gast moet alleen maar wat sturen, so boring ;-)[/quote]
              ‘t Zal ne mens op leeftijd zijn :mrgreen: :drink: :respect2:

0

Dat is inderdaad minder.
                Hopelijk beter verzekerd dan ik :bounce: :bounce: :bounce:

0

Dat is opeens al veel minder :

‘t Blijkt al de vijfde 991GT3 te zijn.

Bron : Rennteam

0

Allez jongens, die gast moet alleen maar wat sturen, so boring 😉

0

Inderdaad die sound is geweldig.
                      Al zullen de buren het niet graag horen ruzie
                      Heb nu al ruzie over de Focus :bounce:
                      Op vraag van politie dan maar terug originele uitlaat geplaatst :puke:

0

Ghost je zit dan aan 7500 a 8000 toeren en je zegt bij jezelf nu ga ik door tot die 9000 toeren .Zalig en die sound :lekker: .

0

PDK :relaxman:
                          9000 tr/min 😯

0

Op mijn PS One kon ik dat destijds ook… :popcorn:

0

En dit is een straatwagen he mannen!!!

http://www.youtube.com/watch?v=s107he6kfGY

0

Vanmorgen bij een klant geweest, tot mijn verbazing zag ik de GT3 op zijn parkeerplaats staan. Was zijn laatste aankoop (2 weken jong) en is zijn vijfde 911, niet in ‘t rijtje hé, maar tezamen… Super zo’n klant :respekt:

Hij vond het een absolute topkar.

Ik ben supergelukkig met mijn 993 hoor… :happydance:

0

Aha, dan neem ik wel die zwarte :sleep: :sleep: :sleep: , miljaar is me da toch een ferm machien, zal eerst nog een paar jaar moeten dromen denk ik *luv *luv *luv

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.