Porsche 991 Gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Porsche 991 Gt3

• Maker
    Discussie
  • Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden .
    1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker:
    Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 .
    Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het effect van de actieve motorsteunen .
    De wagen vraagt om door te gaan tot 9000 toeren wat een waar feest is voor de oren .

image_2014-01-25.jpg

image_2014-01-25-2.jpg

image_2014-01-25-3.jpg

image_2014-01-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
    • De prijs bij Powercars is 143911 euro nieuwprijs zonder opties in Belgie is 140880 euro .
      Biv is jammerlijk genoeg 10400 euro 😥 😥 😥 .
      Ik zag bij Vandenberghe in Sint-Martens-latem een zwarte 991 gt3 staan ,143990 euro .

0

Staat al bij powercars te blinken !

0

Plastidippen. Indien het niet mooi is kan je het zo weer verwijderen :up:

0

Ja maar hoe ? Zwarte letters kopen ? Of gewoon plastidippen ?

0

@bc niet afvragen maar doen !

0

Vind ook dat die zwarte lettering achteraan er super op staat. mijn 11’ke heeft dezelfde kleurstelling als die gt3. Vraag me af of ik mijn letters achteraan ook zwart zou maken …

0

Der komt er ééntje binnen bij Powercars binnenkort :popcorn: :popcorn: :popcorn:

0

[quote=”bccars” post=158023]
                    Maar die witte GT3, damn, kon me vorig weekend weer niet bedwingen, weer tot 6 uur ‘s morgens GT3 filmkes op youtube zitten kijken. [/quote]

Om nog eens te kunnen kwijlen dan … :mrgreen:

IMG_5714.JPG

IMG_5716.JPG

IMG_5719.JPG

:sleep:

0

[quote=”Funny” post=157335]DE Meester spreekt over de Gt3
                      Klik[/quote]

Er zijn er ook een paar met Andreas Preuninger, die weet wel ook iets over de nieuwe GT3 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=Xp9UFZNnQ18

0

[quote=”Funny” post=156914]

@Bccars
                        ,vertel eens waar stond jij ,bij welke auto ,consument ,verkoper ,alleen ,met je gezin ! Spijtig dat we elkaar niet ontmoet hebben anders stonden we nu nog op de stand van Porsche . ;)[/quote]

Ik stond met “die van ons” tussen de Macan en de 991 cabrio als ik het me goed herinner. Was van plan een foto to maken van die rij 911’kes toen ik over mijn iphone plots jou zag staan. Maar voor ik het goed en wel besefte en in actie kon schieten, verdween je door de VIP deur …

Misschien maar goed ook, want de Porsche stand was de eerste die we deden. En als ik aan het leuteren geraak over mijn favoriete merk mag dat voor mij uuuuuuuuuuuuren duren. Had ik wellicht de rest van het salon nooit meer gezien LOL

Maar die witte GT3, damn, kon me vorig weekend weer niet bedwingen, weer tot 6 uur ‘s morgens GT3 filmkes op youtube zitten kijken. En dan rap naar boven voor die van ons wakker is 🙂

One day …

0

voor de geinteresseerden hier de brochure met de standaarduitrusting, optielijst, beschikbare tequipment, prijslijst, …

0

Leuk!
                            In die kleur en met deze bestuurder wil ik wel een rondje maken.

En dan heeft ie ook nog een 964 :up: …..RS.

0

@carbonman ,inderdaad hij krijgt mijn goedkeuring .Niet twijfelen .

0

En de eekhoorntjes ook blij :happy:
                                En Bart, echt zo goed?

0

THE secret of driving a fast car “Use your steering as les as possible”

Vind ik nu al de quote van de maand 🙂

Jacky Stewart heeft het vroeger ook al eens gezegd: wie het minst aan zijn stuur draait, wint de race…

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.