Porsche 991 Gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Porsche 991 Gt3

• Maker
    Discussie
  • Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden .
    1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker:
    Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 .
    Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het effect van de actieve motorsteunen .
    De wagen vraagt om door te gaan tot 9000 toeren wat een waar feest is voor de oren .

image_2014-01-25.jpg

image_2014-01-25-2.jpg

image_2014-01-25-3.jpg

image_2014-01-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
    • DE Meester spreekt over de Gt3

Klik

0

Dat is waar, maar af en toe moet je eens uitstappen hé. Al was het maar om te tanken :happy:

0

‘t zou mij verdomme ni kunne schelen de kleur. Zie je niet als je ermee rijdt!

0

Als je dan toch die lelijke zwarte velgen vervangt, dan meteen weg met dat WIT.
            Een donkere of anders flashy kleur en dat is ie Top ❗
            Mijn collega heeft een 997 GTS in het wit met zwarte velgen , het doet de auto oneer aan.
            Nu staan de wintervelgen er op en die zijn titaniumkleur, ziet er meteen een stuk beter uit.
            Maar ja, over smaken en kleuren…………….

0

Als je het geld hebt voor zo’n auto, dan koop je toch zo een velg naar wens.

0

De zwarte velgen zouden in het titanium kleur mogen zijn .

0

Doet dat Hans. Nu ik weg ben bij ……., mag ik overal weer naar binnen lopen zonder problemen.

0
                  S2

Spijtig van de zwarte velgen 🙂 Maar wel mooie auto!

0

Je zou er eerder een “bolle” broek van krijgen, zooooo mooi *luv

0

[quote=”Funny” post=156789]De Rs staat er aan te komen met de kas van de turbo en zijdelingse luchtinlaten met 500 paarden onder de kap .
                        Maar ik zou al blij zijn met de Gt3[/quote]

Haha Bart!, na heel lang denken en overwegen besef ik dat ik ook “al” blij zou zijn met de GT3 😆

En die “bolle” koplampen neem ik dan maar voor lief, was me niet eerder opgevallen!

0

Zal eerst wel ff bellen naar “onze” vriend Tim :salut:
                          TimenHans.JPG

0

[quote=”Molen934″ post=156977]

Zal eens langs gaan en kijken of we een rondje kunnen sturen :driver:
                            Word altijd zo hebberig en ga dan weer rekenen en nog eens rekenen, zal ik het wel of zal ik het niet *luv[/quote]

Hans, dat was een week of 6 na ons fotomoment in Leusden. Ik denk niet dat er nu één staat.

0

Jaloers Bart!

0

[quote=”Sigrid” post=156934]Hij stond even een paar uurtjes bij Pon Leusden in de showroom, ter introductie. Met al dat volk er bij heb ik denk ik een verstandige keuze gemaakt. ;)[/quote]

Zal eens langs gaan en kijken of we een rondje kunnen sturen :driver:
                                Word altijd zo hebberig en ga dan weer rekenen en nog eens rekenen, zal ik het wel of zal ik het niet *luv

0

da wil zeggen zaterdag en ik zat toen in Evergem voor bezoeken uit te voeren en jij …… bellen is de boodschap Bart!!!! :engeltje:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.