Porsche 991 Gt3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Porsche 991 Gt3

• Maker
    Discussie
  • Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden .
    1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker:
    Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 .
    Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het effect van de actieve motorsteunen .
    De wagen vraagt om door te gaan tot 9000 toeren wat een waar feest is voor de oren .

image_2014-01-25.jpg

image_2014-01-25-2.jpg

image_2014-01-25-3.jpg

image_2014-01-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
    • Daar zou ik ook wel eens ne ritje mee maken :driver: :driver: :driver:

Hij stond even een paar uurtjes bij Pon Leusden in de showroom, ter introductie. Met al dat volk er bij heb ik denk ik een verstandige keuze gemaakt. 😉

@ Sigrid ,zoals jij kan rijden geen schrik hebben .De nieuwe Gt3 is (voor een deel ) opnieuw beschaafder geworden .In Sport+ reageert een carrera S een stuk zenuwachtiger dan de 991 Gt3 .
          Maar eenmaal opdreef of in een slip of drift komt zijn ware aard naar boven . 😉 Zalig .

@Bccars
          ,vertel eens waar stond jij ,bij welke auto ,consument ,verkoper ,alleen ,met je gezin ! Spijtig dat we elkaar niet ontmoet hebben anders stonden we nu nog op de stand van Porsche . 😉

Leuk speeltje hè Bart.
            Ik kreeg een paar maanden geleden ook de kans om de auto eens mee te nemen. Heb het afgeslagen. Ben dit soort machines niet gewend om te besturen en een rondje met 50 km/u leek me vrij zinloos.

Wat een auto *luv

Mis je de handbak niet Funny, zoals in de 997?

Zeer mooi !!!

hoi, de 991 gt3 heeft nu ook de kas van de RS

Funny, ik ben stikjaloers op uw uitstapje met de gt3 !

En nu ik de foto’s zie ben ik bijna 100 percent zeker, wij stonden op 10 meter van elkaar op de porschestand woensdag en toch hebben we elkaar helaas nog mislopen.

Tsjonge tsjonge Funny wat ben jij een geluksvogel.
                      Dan is het hier maar behelpen met mijn “gewone” 9974S :sleep:

Ik vrees dat het op dit ogenblik bij verlangen naar zal blijven . 😥 😉
                        Helemaal niet erg .Als elk gekochte gt3 gedurende de 5 volgende jaren elk jaar met 20 % daalt en dat hoeft dan nog niet elk jaar 20 % op de aankoopprijs te zijn kan het misschien lukken . 😉

Wat een eenvoudige jongen toch, is al tevreden met de jubi en de nieuwe GT3. 😉
                          Some guys have all the luck

De Jubi zal niet snel verkocht worden .Maar de Gt3 is geweldig ,zoals een Porsche hoort te zijn .
                            De Rs staat er aan te komen met de kas van de turbo en zijdelingse luchtinlaten met 500 paarden onder de kap .
                            Maar ik zou al blij zijn met de Gt3 .
                            De motor is ongelooflijk ,de toename van spoorbreedte voel je goed en is een plus .
                            Op dit ogenblik lagen er winterbanden onder wat moet het dan niet geven met een circuit-rubber ! 😉

:up: :up: :up:

Mensen hebben zo de neiging kritiek te geven op wat nieuw is. Voor mijn zijn het enkel kriebels op mijn rug die ik voel als ik deze foto’s zie…

Charmante kerel verkoopt 991 Jubi wegens aankoop ……. ruzie

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.