Porsche 991 – Porsche approved – meningen gevraagd

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 991 – Porsche approved – meningen gevraagd

• Maker
    Discussie
  • Goede avond allemaal,

ik zoek mijn eerste stappen in het Porsche-verhalenboek te zetten en had graag jullie advies / mening gehad.

Vereisten:
    recente 991 (2018 of jonger)
    3.0 liter
    bij voorkeur Carrera
    S-model of Carrera T
    Porsche approved
    sportuitlaat
    chronopakket
    PDK
    PASM

Tijdens mijn huidige zoektocht is mijn oog gevallen op dit voertuig
    https://finder.porsche.com/be/nl_BE/911-Carrera-S-108332

Vragen:
    Porsche AG Werkswagen ==> wat moet ik mij hierbij voorstellen? Demovoertuig / vervangwagen / directievoertuig/…
    Prijszetting 99.991 Euro ==> hoge kant / lage kant (rekeninghoudend met 35K op de teller)
    Andere tips/tricks/do – do not

Hoor graag.

Mvg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Werkswagen is meestal directie wagen, wagen waarmee journalisten hebben gereden, etc…

Vind de wagen persoonlijk aan de prijzige kant, zoals meestal met occasies in België bij Porsche en onafhankelijke dealers.
      Al mijn Porsche’s (4 tot nu toe) waren jonge occasies die van bij Porsche dealers kwamen uit Duitsland, nooit problemen mee gehad.
      Ze komen trouwens allemaal met een 111 puntencheck en (meestal) met garantie (die dan nog kan uitgebreid worden wat ik tot op heden steeds gedaan heb maar nog nooit nodig heb gehad).
      Keuze in Duitsland is vele malen groter dan België.
      Import is inderdaad een fluitje van een cent en kost ook maar een paar centen…
      Belgische dealers maken er geen probleem van een import wagen te servicen.

0

Kijk eens bij Debusseré. Zij halen hun wagens ook van bij Porsche Duitsland, en de prijs is scherper dan bij Belgische P dealers.

0

In Duitsland zijn de prijzen lager en duitsers verzorgen hun auto’s stipt.
          Koop bij een dealer die hebben ervaring met regelen van transitdocumenten/nummerplaat met rode band.
          Je moet dan enkel nog in B naar de douane (5 min werk en minder dan 1 euro kosten !) en daarna naar de autokeuring.
          Die zijn dan weer blij dat ze nog eens in een Porsche kunnen zitten.
          Dan langs verzekering om inschrijving aan te vragen.
          Loopt echt heel vlot en voor onderhoud ziet hier elke dealer je ook graag langskomen hoor.

0

vind m ook aan de dure kant, de beste deals kan je vinden op mobile.de zoals DeePee schrijft, rechtstreeks aankopen bij een Porsche dealer met Approved garantie…, veel succes met de zoektocht :up:

0
            123

Werkswagen is 1 die de fabriek zelf versleten heeft.
              Kan alles zijn
              gewoon firma wagen van een mgr
              demo wagen
              journalisten wagen

Maar ik zie toch nergens “werks wagen” op die advertentie.. En hij staat in PC Knokke?

hoedanook..

35K km’s en Porsche Approved tax duur?

Ze mogen hem houden hoor..

0

Sport Chrono is redelijk nutteloos.

Maar gezien de huidige situatie, die een enorme impact zal hebben op de economie en dus ook op de vraag naar onze speeltuigen, zou ik de kat uit de boom kijken. Toch minstens tot juli. November ideaal.

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.