Porsche 993 4S filmpjes?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 993 4S filmpjes?

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      wie weet waar ik filmpjes of commercials kan vinden van de 993 4S ,je mag de linken sturen;)
      Thx,
      Pascal911

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • kzei toch dat het aan mij lag 😉

Jongens , persoonlijke vetes gelieve via mail of PB uit te vechten en niet hier openbaar op het forum. 💡
          Thx

precies veel tijd om de puntjes op de I te zetten deepee;)
            snap je frustro gedrag eigenlijk,maar soit,mss doe ik wel iets verkeerd wat hier niet mag op JOUW forum 😕

Die heb ik netjes opgeruimd 😉

[quote=”Pascal911″:2idyt8uu]thx deepee,en wat ben ik met jouw topic?[/quote]

ziezo, de 2 andere topics netjes opgeruimd intussen … en bedankt voor de tip

[quote=”luc993cabrio”:2umwpkw4]De links werken niet bij mij!!! 🙁 ( ( [/quote]

Hier anders wel hoor Luc 🙄

Thx 911-Lover 😉

thx deepee,en wat ben ik met jouw topic?

De links werken niet bij mij!!! 🙁 ( (

Kijk eens HIER 😉

[quote=”Pascal911″:28qjfnz1]Hallo,
                            wie weet waar ik filmpjes of commercials kan vinden van de 993 4S ,je mag de linken sturen;)
                            Thx,
                            Pascal911[/quote]

drie keer een topic openen voor één vraag
                            je hebt de filmpjes blijkbaar wel hééél graag of héééél dringend nodig 😀

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.