Porsche 993 4S info

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche 993 4S info

• Maker
    Discussie
  • Kent er hier iemand toevallig de porsche 993 4S die bij http://www.crashcar.com te koop staat ?? Is een ongeval porsche, maar ik had er graag wat meer over geweten.

Groeten Bert

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Lijkt me veel te duur.

deze auto staat trouwens al heeeeeel lang te koop, op andere sites! Toen ik nog aan het rondkijken was voor de laatste Porsche die ik kocht, in jan 2007, ben ik deze wagen al tegengekomen op een site! Het zal dus wel een reden hebben waarom hij nog steeds niet verkocht geraakt is…! 😕

Wim

Een vriend van ons uit Maastricht is er naar gaan kijken, en het eindresultaat is dat hij per total is, dus denk dat er inderdaad iets meer werk is als wat je op foto kunt zien.
          Dus meer schade als wat de auto normaal op dagwaarde waard is, reken maar hoeveel schade er dan is. 😯

4s

[quote=”the body docter”:2lk9d2n8]

tweespatborden flank kofferdeksel en twee bumpers plus….?

[/quote]

nog veel meer, ….

Herstelling zelf is niet echt een probleem, ben plaatslager. Vraag me gewoon af of iemand deze porsche kent ? En hoop zo iets meer te weten te komen over het ongeval en de historiek van de porsche.

Groeten Bert

ik vind de prijs ook veel te hoog. ik spreek uit ervaring van restauraties en meestal kost de wagen uiteindelijk veel meer dan als je een gezonde wagen zoekt. zeker als je het goed wil gedaan hebben. Ben nu bezig met mijn 911 2.7 en die zal ook zeker 30.000 euro kosten zonder werkuren. ik zeg het maar even zodat je weet dat de kosten snel oplopen, zeker als je er niet zelf kunt aan werken 😉

Denk ik ook; reparatie zou wel eens tegen kunnen vallen. Prijs vind ik te hoog. En het blijft een ongevalwagen…..

Dienen heeft een serieuze tik gekregen. Is véééél werk aan !!!

zal geen goedkope herstellingsfactuur zijn maar wel de moeite waard mooie auto

tweespatborden flank kofferdeksel en twee bumpers plus….?

maar lijkt me zeker de moeite waard

bij de juiste garage is deze 4s binnen geen tijd weer als nieuw zal natuurlijk niet voor niks zijn maarja 😉

4s

zal in ieder geval niet de laatste zijn,

spijtige zaak zeker en vast met zo weinig km’s

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.