porsche 993 4S of 2S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 993 4S of 2S

• Maker
    Discussie

• j.w. koet
    Deelnemer

Hallo porscheliefhebbers,
      Ik heb vandaag mijn porsche 993 targa verkocht en ben nu op zoek naar een porsche 993 4S of 2S. Liefst zwart of zilver, maximaal rond 100.000 km gereden en rond de €50.000. Heeft iemand tips?
      Kent iemand garage van den Brande in Bonheiden?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Mss toch es overdenken, gisteren de eerste bezoeker voor de boxster en verkocht. Nu dus terug op zoek naar iets met toch wat meer punch…

[quote=”mark986″ post=96321]vind de kleurcombi nog wel ok. Niet alledaags, maar ook geen alledaagse auto. Spoiler is er makkelijk af te halen.
          Enkel voor 42K zijn er met betere combinaties te vinden natuurlijk. Mocht de prijs wat beter zijn met orginele velgen….[/quote]

als je de spoiler der niet bijneemt is deze wagen een stuk voordeliger en de originele wielen vind je regelmatig voor weinig geld dus daar mag je hem niet voor laten staan, ik heb er liever eentje met deze kleur en weinig km dan eentje met veel km in het zwart,
          Deze heeft minder dan 100000 km op de klok staan 💡

vind de kleurcombi nog wel ok. Niet alledaags, maar ook geen alledaagse auto. Spoiler is er makkelijk af te halen.
            Enkel voor 42K zijn er met betere combinaties te vinden natuurlijk. Mocht de prijs wat beter zijn met orginele velgen….

Ja, die kleur….en die spoiler……. 🙁 Daar zijn zeker liefhebbers voor, maar daar val ik niet onder…

Hey Mark,

dat is de wagen van een vriend van mij, staat hier op een paar minuten van mijn deur, mooie wagen maar geen te beste kleuren combi, blauwpaars buiten en grijs binnen, hij heeft hem al een jaar of vier en ik weet wat hij ervoor betaalde, was toen wel nog wat opkuiswerk aan, nu is hij proper

HALLO jan,
                  ik ken hem 😉
                  Grtz Pascal911

+1 Koen .

Jan1 is de opvolger van Jan0

En wie is Jan1 ❓ ❓ ❓

Misschien even netjes voorstellen in het daarvoor bestemde draadje alvorens je vragen af te vuren .
                        Dan zullen we je zeker met plezier verder helpen.

Volgens mij heb ik deze porsche al eens in internet gezien. Qua kms ligt die dan ver buiten mijn randvoorwaarden.Ziet er zo op de foto wel mooi uit.

Ok, bekend wie dat is?

Ik ken die garage niet – maar ben dan ook niet van uit die buurt 😉

Er is hier wel een forummer, die van plan is zijn 993 4S van ’97 te verkopen 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.