Porsche 993 4S schaalmodel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche 993 4S schaalmodel

• Maker
    Discussie
  • hallo,
    waar kan ik een schaalmodel vinden van een zwarte porsche 993 turbo,ik heb namelijk een 993 4S met turbospoiler.
    Grtz,Pascal.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Hier http://porsche-design.webs.com/118.htm hebben ze hem blijkbaar in het zwart en het rood ….

PT

Oeps,…had de post van porschky niet gezien 😳 !! Website werd dus al eerder vermeld. Sorry…

PT

In de laatste porsche-scene ,(jan 2010), staat een advertentie over schaalmodellen, leverbaar in verschillende maten, geuren en kleuren.
          Je kan deze naar jou keuze laten samenstellen.

http://www.scalepassion.nl/modellen-por … biedingen/

ok,thx

Eerst zien of hij ervan af wil .
              Ik hou je op de hoogte 😉

…heu, waar kan ik mee onderhandelen? :mrgreen:

PRACHTIG,hou me op de hoogte …..

Ik ben aan het onderhandelen (lees overtuigen) met iemand die er eentje heeft en niet echt een Porschefreak is 😉

thx voor jullie zoektocht;)
                      btw rufie ,da vraag ik ook niet.

Ik heb een Minichamps zwarte 993 turbo, maar heb nog geen zin om die uit mijn collectie te laten.

Ik hou ook mijn ogen open .
                          Weldra bvb grote kans op Techno Classica 😉

Blijkbaar niet, maar gewoon rustig blijven doorzoeken op beurzen en expo’s. Bij mij duurde het ook twee jaar voor ik hem gevonden had. Is een beetje zoals je wagen op 1:1, de zoektocht is vaak even leuk als het uiteindelijk bezit ervan 😉 . Succes, ik hou het alvast in m’n achterhoofd. Als ik hem ergens tegenkom laat ik het je zeker weten.

…dus niemand een zwarte porsche 993 turbo dan ?

het blijft soms verbazend hoe snel sommige van die fabricanten op de bal kunnen spelen! Die 911 sport Classic is amper voorgesteld, en zij hebben het model al in de rekken liggen!

Ook de nieuwe modellen van de RUF klassiekers, zoals de CTR Yellow Bird, in 1/43ste zijn schitterend…

Het probleem is dikwijls ‘plaats hebben’ 🙁 roll:

[off topic]Vandaag nog leuke modellen tegen gekomen van de nieuwste gelimiteerde Porsche

[/off topic]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.