Porsche 993 4S schaalmodel

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche 993 4S schaalmodel

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

hallo,
      waar kan ik een schaalmodel vinden van een zwarte porsche 993 turbo,ik heb namelijk een 993 4S met turbospoiler.
      Grtz,Pascal.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • is niet veel geld als het om een 1:18e gaat, en zeker niet als het om een UT Models gaat! Wordt nu door de liefhebbers toch al wat geld voor geboden…

er staat op ebay.nl een zwarte turbo te koop een 993
          gevonden via google en dan twenga
          prijs staat nu op 16.95
          link laat ik aan die het kunnen
          Groetjes Bruno

voila;voila?nog altijd niets gevonden…. 🙁

…ben natuurlijk ook geinterseerd… :mrgreen:

yep, zal eens kijken thuis… want zit nu ‘natuurlijk’ wreed te werken… :mrgreen:

@Porschky: Kan je die gegevens van die miniatuur-verkoper eens posten of sturen in PB aub.

ik zie in Porsche Scene bij de advertenties dat er een verkoper is van miniatuurPorsches die ze desgewenst eerst spuit in de kleur van je eigen wagen! Misschien eens mailen?

Ikzelf heb nog de chance dat ik van UT Models alle 993 versies heb kunnen kopen destijds! De 993 (zilver) was dan ook één van mijn favorieten… Helaas heeft de vitrinekast bezoek gekregen van een 2 jaar oud humoristje, die het nodig vond de achterspoiler van mijn 993 biturbo helemaal om zeep te helpen… 🙁 En aangezien die UT Models niet meer te vinden zijn… zucht…

Zwart is blijkbaar moeilijk te vinden….

bij minichamps is hij wel in het zwart gemaakt geweest van model 1995

993 4S in het rood , grijs en donkerblauw metallic in 1:24 in mijn kast .
                            In het zwart enkel de 993 GT2

In het rood staat ie hier bij mij in de kast :mrgreen: , maar weet niet of die ooit in het zwart is gemaakt. Volgens de site van Minichamps enkel in “Red”, “Red Metallic”, “Turquoise” en “Yellow”. Misschien van een ander merk … ?

juist bij minichamps gekeken en de 993 turbo is uitverkocht
                                als je naar de nurburgring zou gaan moet je zeker binnenspringen in een benzinestation net aan de weg naar Adenau
                                een hele reeks miniaturen werkelijk honderden van alle merken zowel straat als racemodellen
                                je moet er ook eens blijven staan en kijken naar de benzinepomp
                                wat daar allemaal tankt ! doe maar zeker een bavetje mee benauwelijk!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.