porsche 993 cabrio ’94

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio ’94

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Te koop,

zeer mooie 993 cabrio, rood met zwart lederen interieur

Wagen heeft een komplete schildering gehad en ziet der dan ook als nieuw uit, heeft een originele 4S voorbumper, sport uitlaten, nieuwe kap, nieuwe bilstein ophanging, recente koppeling
      wagen is zowel buiten als binnenin puntgaaf
      Heeft 177000km met ingevulde boek

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/571/img0267yq.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img15.imageshack.us/img15/7826/img0269rl.jpg[/IMG]

heb deze wagen overgenomen op mijn 997 omdat deze er als nieuw uitziet er als nieuw rijd
      Schakelt perfect en heeft geen zware koppeling zoals bij de meeste

Vraagprijs voor dit fraais
      €32000,-

bellen mag op 0498447740

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
      • heb het al gezien, staat nu te koop voor 35000,-

net terug van de oldtimer beurs in Hoogstraten, voor de 993 cabrio wordt opnieuw een nieuwe baas gezocht..

Proficiat Geert ,zowel met de verkoop als met de Jag .

Verkocht……shiterdeshit…. :censored:

Uitspraak van mijn schoonpa was; nen engelse auto waar geen olie onder ligt daar zit waarschijnlijk geen olie meer in en dan trek hem dees gezicht :puke:

Wim

Een Engelse auto die niet lekt, kom je bijna niet tegen.
                  Daarvan zeggen ze: als hij niet meer lekt olie controleren, want kan wel eens op zijn. 😆 😉
                  Had zelf ooit een Triumph Stag, en deze had ik ook lekvrij gekregen, dus kan wel.
                  Alleen dan niet de kurken pakkingen gebruiken wat de Engelse toen indertijd gebruikten. 💡

Proficiat, een klassieker!

En bij een Jag (zeker een oude) sleutelplezier verzekerd

Voor zover ik er kennis van heb, geen dus moet ik vertellen wat men me bij de auto zelf gezegd heeft en het zou gaan over een Amerikaans wagen serie 2 met de 4.2 handgeschakeld
                      Motor heeft wel wat probleempjes met olielekken en olie verbruik dus dat ga ik eerst even proberen in orde te krijgen voordat we de cosmetische kant gaan aanpakken
                      Koets is redelijk goed enkel twee gaten in de boden waar gelast moet worden, verder is hij in redelijke staat zeker gezien de aankoop prijs

awel, das nen topper!!!! Als ge die weg doet stamp ik u ladder om volgende keer zenne :engeltje: 😀 😆 😉 😉 😉

proficiat Geert :first:
                          ik blijf dit een waanzinnig mooi hok vinden 😈

Wim

[quote=”jeanke” post=107876]

V12, 3de generatie? Automaat, handgeschakeld?[/quote]

Is een 6 in lijn, met 2 of 3 carbs, Amerikanen hebben er 2 Europese 3 en de 12 cilinder heeft bredere kassen.
                            Ik denk 2de generatie, kan het niet zo goed zien aan de raam paravaan, want die is normaal groter bij een serie 3.
                            Is volgens mij een Amerikaan, dus dan waarschijnlijk automaat.

Was zo maar een gis hè Geert, om te zien of mijn kennis nog goed is/was. 😉

ja, de Walter bleef maar rond de pot draaien dus is het een neen geworden, deze kan mij ook bekoren en misschien zelfs nog meer

:respect2:
                                Mijn droom om te hebben naast de P.

V12, 3de generatie? Automaat, handgeschakeld?

De 964 turbo laten staan dus?

ne cabrio natuurlijk

[IMG]http://imageshack.us/a/img28/5601/1246145971etype.jpg[/IMG]
                                  [IMG]http://imageshack.us/a/img405/646/1246145973etype.jpg[/IMG]

Wim

WAAAUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWW, ook een vette auto Geert. 8)

Is het een cabrio of coupe.

En toch zeker geen 2+2 hè. 😳

Fotkte graag. :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.