porsche 993 cabrio ’94

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio ’94

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Te koop,

zeer mooie 993 cabrio, rood met zwart lederen interieur

Wagen heeft een komplete schildering gehad en ziet der dan ook als nieuw uit, heeft een originele 4S voorbumper, sport uitlaten, nieuwe kap, nieuwe bilstein ophanging, recente koppeling
      wagen is zowel buiten als binnenin puntgaaf
      Heeft 177000km met ingevulde boek

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/571/img0267yq.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img15.imageshack.us/img15/7826/img0269rl.jpg[/IMG]

heb deze wagen overgenomen op mijn 997 omdat deze er als nieuw uitziet er als nieuw rijd
      Schakelt perfect en heeft geen zware koppeling zoals bij de meeste

Vraagprijs voor dit fraais
      €32000,-

bellen mag op 0498447740

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
      • no shit…..fotos!!!!! de klassieker onder de klassiekers!! Nen E-type, oké gene porsche, maar alé nen E-type :respect2: :respect2: :respect2:

Verkocht, heb deze ingeruild voor een Jaguar E-TYPE

t’is eigenlijk een koopje. Toch al wel wat auto’s gezien en mee gereden en je hoort en voelt gewoon dat ie klopt! Die koppeling is effectief als een nieuwe auto. Rijd eigenlijk gewoon als een auto die net uit rodage is. Ze moesten me zelfs op mijne gsm bellen om terug de showroom binnen te komen omdat er ne klant was, anders stond ik nog te genieten van da rood geweld 😆

Moest ik plaats (en geld) hebben…

Zou mooi staan tussen de 964 en de 996

Als ze dik in orde staan zoals deze kosten ze inderdaat meestal rond de 30000,-
                Bij deze is alles vernieuwd, optisch en mechanisch is het een pareltje en hij rijd fantastisch maar niet iedereen is fan van rood en dat merk je maar de eerste die er een aantal vergelijkt zal merken dat deze een goede keuze zou zijn

Ik lig der gelukkig niet van wakker en zal het niet aan mijn hart laten komen en zolang de 964 niet volledig in orde staat rij ik hier mee, tenzij er eerstdaags een koper komt opdagen :drink:

Vind het eveneens raar dat dit mooie exemplaar nog niet verkocht is!
                  Geniet zelf dan maar van dit pareltje! 🙂

[quote=”terrum” post=107571]Daar de te beperkte interesse [/quote]

raar dat die wagen niet verkocht is. volgens kenners een verzamelaarobject en hoge prijzen(meestal rond de 35k voor een 993 cabrio) .heb mij dat eigenlijk al dikwijls afgevraagd of ze aan die hoge prijzen voor een wagen van pakweg 20 jaar oud wel verkocht krijgen.
                    vragen is iets maar krijgen is iets anders!

[quote=”terrum” post=107571]Daar de te beperkte interesse heb ik dan maar besloten om de wagen terug in verkeer te brengen en der voorlopig zelf mee te gaan rijden
                      Gelukkig heeft mijn buurman handelaars platen zodat ik er dit WE al mee kan rijden en dan kan hij volgend WE naar de keuring en kunnen we nieuwe platen aan vragen :driver:[/quote]

is speciale procedure : inschrijving door zelfde eigenaar.dit betekend dat je hem gewoon kan inschrijven en daarna naar de keuring gaan. BIV zul je ook niet moeten betalen.

juist eens blokje rond gedaan met de 993….rijd als nieuw! Ferm! Mooi geluid, gewoonweg knappe 993cabrio!!!!

:relaxman:

dat is goed, ik kom af 😉

geert, kom is goeiendag zeggen in st-niklaas 😆 , zit hier deze namiddag toch maar :engeltje:

Net de 993 nog eens buiten gehaald en afgewassen, van der niet mee te rijden was er stof op komen te liggen en dat willen we niet hé,
                                Daar de te beperkte interesse heb ik dan maar besloten om de wagen terug in verkeer te brengen en der voorlopig zelf mee te gaan rijden
                                Gelukkig heeft mijn buurman handelaars platen zodat ik er dit WE al mee kan rijden en dan kan hij volgend WE naar de keuring en kunnen we nieuwe platen aan vragen :driver:

de stoelen die er in stonden waren die uit een 964 of ouder model, achterzitjes waren die van een 993 dus dat paste niet echt, de stoelen waren bekleed is zwarte plastiek met een rode bies rondom, het leek wel of deze recht uit de euroshop kwamen, daarom heb ik me terug een originele set gezocht en die er terug in geplaatst wat een hele verbeting was voor de wagen

Grtz Geert

[quote=”terrum” post=106153]Op aanvraag foto’s proberen te nemen van het interieur wat niet zo eenvoudig bleek in een véél te kleine garage en een Iphone 😳

Grtz Geert[/quote]

Waren die zetels nu niet vernieuwd met rude afboording???
                                    voorlaatste eigenaar liet dat uitvoeren imo???

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.