porsche 993 cabrio ’94

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio ’94

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Te koop,

zeer mooie 993 cabrio, rood met zwart lederen interieur

Wagen heeft een komplete schildering gehad en ziet der dan ook als nieuw uit, heeft een originele 4S voorbumper, sport uitlaten, nieuwe kap, nieuwe bilstein ophanging, recente koppeling
      wagen is zowel buiten als binnenin puntgaaf
      Heeft 177000km met ingevulde boek

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/571/img0267yq.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img15.imageshack.us/img15/7826/img0269rl.jpg[/IMG]

heb deze wagen overgenomen op mijn 997 omdat deze er als nieuw uitziet er als nieuw rijd
      Schakelt perfect en heeft geen zware koppeling zoals bij de meeste

Vraagprijs voor dit fraais
      €32000,-

bellen mag op 0498447740

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
      • ferm spel is het wel, wat moet zo iets kosten

Is idd een v-max van 2004, laatste van de gen1 modellen, standaard 145pk. Dit is echt voor een liefhebber, is net afgebouwd.

Omgebouwde V-Max?

dat is wel mooi 😯

Wat is dat voor iets en wat is de waarde van zo een ding
              bouwjaar, cilinderinhoud, vermogen?

met deze ga je u niet snel doodrijden, is geen racebanaan :happy:

Attachments:
                • uitlaat019.jpg

dan ben ik dood binnen de week 😀

wat voor ne motor is het, zet hier gerust een plaatje neer

grtz Geert

overname van een motor is niet mogelijk zeker? neemt niet veel plaats in 😉

overname van een oudje kan ook, 356 of vroege 911,912 waarvan de prijs correct is

Op aanvraag foto’s proberen te nemen van het interieur wat niet zo eenvoudig bleek in een véél te kleine garage en een Iphone 😳

Grtz Geert

Hey funny, ik wil hem wel ruilen met de GT3 als je dat in gedachten had :driver:

Plaats in de garage is niet echt belangrijk, heb die plaatsen liever opgevuld met Porsches maar ‘k heb een huis gekocht en daar gaan de nodige centen in kruipen en als deze verkocht wordt kan ik gelijk alles afwerken en anders moet ik eerst nog wag werken voor dat ik alles kan bekostigen, mijnen A5 heb ik ondertussen ook al terug verkocht, den T5, X5 en 964 mogen niet weg, die wil ik te graag bij houden :music:

Ik wil ook wel maar vrees dat je mijn bod niet zal aanvaarden . 😉

Ik moet eerst centen hebben, tenzij de vrije plaats bij u in de garage belangrijker is 😀 😀

In alle ernst, wil wel, maar kan niet 🙁

deze nog eens in de kijker zetten, deze kan eindelijk gekeurd worden nu de nodige documenten in orde zijn, gelijkvormigheids attest was kwijt maar heb na lang wachten en veel geduld een nieuw exemplaar gekregen dus bij deze Bieden maar :relaxman:

ja dat is hem, zotten zijn de wereld niet uit, heeft der wel een pak bij de prijs bij gedaan :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.