porsche 993 cabrio ’94

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio ’94

• Maker
    Discussie
  • Te koop,

zeer mooie 993 cabrio, rood met zwart lederen interieur

Wagen heeft een komplete schildering gehad en ziet der dan ook als nieuw uit, heeft een originele 4S voorbumper, sport uitlaten, nieuwe kap, nieuwe bilstein ophanging, recente koppeling
    wagen is zowel buiten als binnenin puntgaaf
    Heeft 177000km met ingevulde boek

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/571/img0267yq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img15.imageshack.us/img15/7826/img0269rl.jpg[/IMG]

heb deze wagen overgenomen op mijn 997 omdat deze er als nieuw uitziet er als nieuw rijd
    Schakelt perfect en heeft geen zware koppeling zoals bij de meeste

Vraagprijs voor dit fraais
    €32000,-

bellen mag op 0498447740

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
    • zo verschrikkelijk in de weg nu ook weer niet hé :relaxman:

Ik dacht dat hij in de weg stond? 😈

voor diegene met geld, ze mogen hem altijd kopen en dan mag hij blijven staan hoor :relaxman:

@Stef ,gelukkig heb ik het geld niet ,want had ik het dan zat ik met een probleem !Waar hem zetten ❓ 😉

[quote=”Funny” post=97210][quote=”toivi” post=97195]ik heb plaats genoeg 😀
              jammer genoeg niet genoeg geld over :([/quote

Ik heb beide niet . 😥 😥 😥 :evil:[/quote]

+1

[quote=”toivi” post=97195]ik heb plaats genoeg 😀
                jammer genoeg niet genoeg geld over :([/quote

Ik heb beide niet . 😥 😥 😥 👿

ik heb plaats genoeg 😀
                  jammer genoeg niet genoeg geld over 🙁

[quote=”terrum” post=94761]Te koop,

zeer mooie 993 cabrio, rood met zwart lederen interieur

Wagen heeft een komplete schildering gehad en ziet der dan ook als nieuw uit, heeft een originele 4S voorbumper, sport uitlaten, nieuwe kap, nieuwe bilstein ophanging, recente koppeling
                    wagen is zowel buiten als binnenin puntgaaf
                    Heeft 177000km met ingevulde boek

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/571/img0267yq.jpg[/IMG]
                    [IMG]http://img15.imageshack.us/img15/7826/img0269rl.jpg[/IMG]

heb deze wagen overgenomen op mijn 997 omdat deze er als nieuw uitziet er als nieuw rijd
                    Schakelt perfect en heeft geen zware koppeling zoals bij de meeste

Vraagprijs voor dit fraais
                    €32000,-

bellen mag op 0498447740[/quote]

Staat nog steeds te koop he jongens, als de zon nu eens even zou willen schijnen, dat zou de verkoop al een stukje bespoedigen

Doe gerust een bod, hij staat eigenlijk een klein beetje in de weg 😳

Ja Jan, waar ben je 😀

een mooie 356 of een 356 replica mogen ze me hier ook altijd aanbieden, dat heb ik nog niet gehad en wil ik best overnemen

wie weet :relaxman:
                      grtz Geert

Was onze “huidige” R8-boy zoiets niet aan het zoeken ?
                        JAN WAAR BEN JE ???

XXX

Me Like This Car, mooi in’t rood.
                          Succes met de verkoop 😎

Ik heb de witte enkele weken geleden gezien jonge wat ziet die er uit beschadigde velgen,leder in slechte staat geen wagen meer van Geert.De rode ziet er goed uit en dan nog een rode is mijn kleur,heb lang achter een rode 993 aan het zoeken geweest zodat ik uiteindelijk een Polaris zilveren heb gekocht(van een goed kennis)die hem al jaren in zijn garage had staan zonder er mee te rijden en hem voor een mooie prijs aan mij verkocht heeft,maar intussen door al de kosten boven zijn waarde gestegen is en die nu eindelijk in orde is ,zeer lange stilstand is moordend voor een wagen heb dat ondervonden op 7 jaar 2000km en de laatste 3jaar 0km niet goed !!een P.. moet gereden worden.Op 15 april zijn we op de Leanders Meeeting misschien ben je er ook met de rode?????grtz JB

ziet er strak uit!!!

ps. uw oude witte 993 staat ook terug te koop

Deze reed in Aalst rond, staat nu in mijn garage met in’t groot mijne naam op :relaxman:

Heeft dezelde sport uitlaten die ik vroeger op mijne vorige 993 had, geluid is voller maar zeker niet te luid zoals die maxflow’s die ik ne keer gemonteerd had, doeme die waren der sneller af dan der op 😀

Mijn 993 is nog maar net weg, maar als ik deze nu terug zie….

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.