porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Volledige perfecte schildering, nieuw bruin volleder, nieuw tapijt, volledige en perfecte schildering, nieuwe voorruit, koplampen, mistlichten, pinkers en rubbers om de wagen een absolute nieuwstaat mee te geven

alles in carbon zoals de achterkant van de originele 4S sportstoelen, 996 carbon sportstuur, carbon schakelpook,carbon handrem, carbon middenconsole,carbon dash, nieuwe donkerbruine buitenbache en binnenbache,originele 4S voorbumper, biturbo achter vleugel ,Geen steenslag, wagen is na renovatie bijna niet meer buiten geweest

steeds in onderhoud geweest in Geel bij walter verelle

Wagen is in absolute nieuwstaat en zoals deze rijd er geen tweede rond, auto heeft in verschillende magazines gestaan

Velgen, er kan gekozen worden tussen echte driedelige 19″RH cuprad of echte tweedelige 19″ magenesium BBS lemans gold edition, beide sets voorzien van zeer goede banden

Ook mechanisch volledig in orde gezet, nieuwe koppeling, bilstein ophanging, zimmerman remschijven, EBC yellow stuf brake pads, nieuwe ontstekingskabels, sabilisatorstangen RSR uitaat systeem,enz, teveel om op te noemen, volledig vernieuwd onderstel

Kom gerust een kijkje nemen alvorens domme biedingen te doen, deze kan onmogelijk weg voor de prijs van een afgereden 993

wagen moet niet weg maar mag weg, onnodig te zeggen dat op idiote biedingen niet gereageerd gaat worden

Overname van een propere wagen is mogelijk

omdat iedereen zo graag wil weten wat deze moet kosten 😆

€49993,-

mailen naar geert.duijvewaardt@pandora.be

hoeveel km heeft da beestje van je? 😉 Is het een 272PK ?

Als het nu een varioram is of niet, doet er niet toe, hebben beide hun voor- en nadelen. Km. stand is ook relatief wegens PERFECT (maniakaal) onderhouden.

Wij hebben een paar keer dit “karretje” gezien en (noblesse oblige) aandachtig bestudeerd.

Hebben ooit de originele voorbumper overgenomen voor onze 993 car. 4 cab.

Terrum’s 993 cabrio is iedere 49 993,00 meer dan waard.

Punt is daarvoor een enthousiasteling te vinden, Terrum heeft er immers een complete en eigenzinnige “kundenwunsch” van gemaakt.

😉 😈 😉

Anoniem

Het betreft hier duidelijk een wagen die op een echte liefhebber zit te wachten, en
            ik zou rustig afwachten, voor iedere wagen is er en koper.
            Ik meen gelezen te hebben dat hij niet echt in de weg staat dus…
            Ook ik heb meerdere malen die “dakloze” staan bewonderen, is AF!
            En moest ik geld en plaats hebben, maar dat zeggen ze allemaal natuurlijk 😕
            Prijs is volgens mij ook niet overdreven!

Het is een 285 pk vario-ram, op de teller staan 97000km maar daar heb je het raden aan hé, de wagen komt origineel uit duitsland en van voor ik hem in mijn bezit had weet ik bijna niets van de historiek, lijkt me persoonlijk ook niet echt belangrijk daar ik gewoonweg elk detail in perfecte staat bracht, ook een deel dat niet vervangen moest worden, ik wilde gewoonweg een nieuwe

blij dat er zijn die de prijs begrijpen, geloof me der zitten er vele duizend meer in
              zij die het overdreven vinden moeten een andere kopen en als ze hem bij benadering in deze staat willen moeten nadien hun rekening eens maken en geloof me het zal een pak meer gekost hebben 😉

liefst hou ik hem bij maar der zijn nog andere dingen in het leven en ik wil overal eens van geproefd hebben en wie weet schrijf ik hem later gewoon weer in, ik heb al eerder gekke dingen gedaan 😆

Anoniem

Terrum ,
                Heel mooie wagen ,wel heb je een eigen touch aan je wagen gegeven .
                Wat betreft je prijs ,die vindt ik persoonlijk correct temeer je aangeeft dat hij in perfecte staat is .
                Eigenlijk is deze wagen onbetaalbaar en het zou spijtig zijn om die zomaar voor een spotprijs weg te geven .Een ander zou wel lachen met jou .
                Als er een serieuze kandidaat voorbij komt die jouw vraagprijs wil geven en je hebt een heel goed gevoel bij die kandidaat koper dan zou ik zeggen DOEN .
                Zoniet gewoon de wagen weg zetten elke maand hem eens warm rijden en na enkele jaren terug inschrijven.

Heb hem nog steeds en zoals je aangeeft wordt deze elke maand eens warm gereden zodat ik der later geen problemen mee krijg, der is geen haast bij deze verkoop

heb vandaag terug een setje velgen gekocht, de originele tweedelige 18″ sportclassic velgjes die er af fabriek opstonden voorzien van goede winterbanden op deze velgen mag hij iets goedkoper weg, natuurlijk geen wonderen verwachten hé, dat gaat nooit gebeuren 😆

grtz Geert 😉

Prachtige 993 ben veel in Stuttgart en kilometerke verder dan de porschefabriek, zo ziet ge er daar zelfs niet veel.

De porsche is de deur uit, was niet echt simpel om hem achter te laten maar de pijn werd stevig verzacht bij het in ontvangst nemen van de sleutels van een 997 carrera cabrio dus de opvolging is weeral verzekerd 😆

[IMG]http://img510.imageshack.us/img510/5509/porsche997cabriolet.jpg[/IMG]

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Het onderwerp ‘porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht’ is gesloten voor nieuwe reacties.