porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht

• Maker
    Discussie
  • Bij deze mag de 993 de deur uit

bij intresse kan je mailen naar geert.duijvewaardt@pandora.be

Hier kan je 40 pagina’s zien hoe dit project gegroeid is

langzaam en moeizaam in het begin en dan plots voor mezelf dan toch de juiste richting gevonden, enjoi

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • 😯 Wat lees ik hier nu pas? Meent ge dat nu? ik kan alleen maar zeggen succes met de verkoop 😉

911-lover schrijft:

Gaat deze schoonheid weg nu ze pas zo mooi staat ❓
        Hopelijk ga je er geen spijt van krijgen
        Wat komt er in de plaats ❓
        Succes met de verkoop gewenst

bedankt, spijt ga ik hier waarschijnlijk wel van krijgen maar dat maakt het voor mij des te eenvoudiger om de prijs die ik in gedachten heb aan te houden, degene die deze prijs niet wil geven is het voor mij niet waard om met deze wagen te rijden 😆

hij moet niet weg maar ik zou graag eens iets totaal anders kopen, waarschijnlijk gaat dat iets worden als een suv, wordt hij verkocht zal het iets vrij nieuw worden en anders een jonge tweedehands, we zien wel, alle mogelijkheden staan nog open

grtz Geert

Gaat deze schoonheid weg nu ze pas zo mooi staat ❓
          Hopelijk ga je er geen spijt van krijgen
          Wat komt er in de plaats ❓
          Succes met de verkoop gewenst

richtprijs enkel en alleen via PB of mail

hier heb ik mijn redenen voor

Richtprijs zou inderdaad toch interessant zijn….

Toch even richtprijs? Dat zal bij veel mensen mss al de mond doen openvallen 😆 😈 ( grapje 😉 )

de meeste mensen kennen mijn wagen en bij echte intresse geef ik graag de nodige info via mail

deze wagen koop je niet via mail maar hier kom je naar kijken en als je mond dan is opengevallen leg ik daar graag de antwoorden in

grtz Geert

Wim

@Geert een beetje meer uitleg/info over de auto zou misschien niet misstaan.

Dus Model, b.j, km stand, prijs indicatie, opties enz.
                    Geeft dan ook weer een duidelijkere verkoop pagina.

Moet jij elke keer geen nieuw antwoord typen op je mails die je krijgt. 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Het onderwerp ‘porsche 993 cabrio, Verkocht, mag dicht’ is gesloten voor nieuwe reacties.