Porsche 993 club Belgie

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Porsche 993 club Belgie

• Maker
    Discussie

• Kristof993
    Deelnemer

Beste Porsche fanaten,

Er bestaan al heel wat algemene Porsche events en clubs. Een aantal mensen in België hebben nu het idee opgevat om een Porsche 993 eigenaarsclub op te richten. De bedoeling is om 1 keer per jaar ergens in de Benelux, Duitsland of Frankrijk een 993 meeting te organiseren en eventueel 2 of 3 gezamelijke rondritten. Als je een geïnteresseerde 993 eigenaar bent, kan je (gratis) inschrijving aanvragen of vragen stellen via porsche993owners@gmail.com of website http://www.porsche993club.be

Je ontvangt dan een mailtje van zodra er een meeting of rondrit gepland staat. Het idee is ontstaan op de netwerksite 911Porschistes.com in de Porsche 993 groep. Het heeft geen enkel commercieel doel en is alleen in het leven geroepen om gepassioneerde 993 rijders met elkaar in contact te brengen.

Groet

Porsche 993 owners club Belgium

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
      • In principe komen de huidige deelnemers uit volgende richting (volgens de gegevens die ik heb en als mijn vermoedens over leden en hun overeenkomstige pf naam kloppen natuurlijk)

Oost-Vlaanderen
        Antwerpen (2)
        Brabant
        Brabant NL
        Brussel

Ik kan hen contacteren om te zien of er iemand samen wil rijden tot in Kiewit.

Groeten en bedankt voor de constructieve & enthoesiaste reacties!

Kristof

Wij zijn er zeker bij !! Tof initiatief !!
          Didier

Terug on topic 😉

Als het weer het toelaat ben ik ook van de partij.
            Zijn er nog die vanuit Antwerpen/Wommelgem vertrekken ❓
            Gr.
            Eric

rjf

Het valt me trouwens op dat clubs zoals POCA zich hier niet laten zien of promoten… Gemiste kans om leden te werven denk ik dan … 😐

[quote=”terrum”:13xx85gw]graag duidelijkheid over de kostprijs om lid te worden ❓

Bij POCA(porsche owner club antwerpen) betaal je een aardige duit om lid te worden, ik dacht eerst dat dit hier ook zo was maar blijkbaar niet, zoniet is dit een mooi initiatief 😳

Geert 😉 [/quote]

Het lidgeld bij POCA kost ongeveer hetzelfde als anderhalve tank benzine … en daar krijg je dan massa’s toffe momenten voor in de plaats ❗ 😉

Anoniem

Als ‘t weer het toelaat zijn we d’er ook bij…

Ik heb wel geen 993 , maar als ik de kans heb kom ik zeker voorbij om wat fotootjes te maken .
                    Het is dan ook bij wijze van spreken in mijn achtertuin .

Uitnodiging 28/3/2010, 14.00u

Concept:
                      993 meeting + rit “Midden Limburg – Lus 2” +/- 80km (Bewegwijzerd, Touring/Lannoo: “De 50 mooiste autoroutes van België”)
                      Highlights: Koolmijn Heusden-Zolder, Kiewit Aero (oudste luchthaven van België) etc.

Start:
                      Parking Sportcentrum Kiewit, Putvennestraat, Kiewit (Hasselt), 14u
                      E313 afrit 27, 28 or 29, R71 & N74 Eindhoven, 2,5 km past Albertkanaal to the right

Info & registratie http://www.porsche993club.be , porsche993owners@gmail.com

Kristof

😉 😛

Anoniem

[quote=”911-lover”:3knpzjvr][size=50:3knpzjvr]Ik heb zelf ook zo’n ding laten bouwen dat verschrikkelijk snel was en niet enkel op een circuit maar ook de Autobahn superbolides dik tegen hun zin het nakijken gaf[/size][/quote]
                          [size=50:3knpzjvr]Da was da Corsake zeker… :mrgreen: [/size]

Ik begrijp je wel porsche-owner,twas niet met kwade bedoelingen geschreven door mij.
                            Veel succes ermee 😉
                            Grtz,Pascal.

[quote=”tvanbroekhoven”:39wu5f0o]….dus geen johnnies met ‘getunede’ corsa’s :mrgreen:

[/quote]

Die een Porsche een poepje zouden kunnen laten ruiken 🙄 😈

[size=50:39wu5f0o]Ik heb zelf ook zo’n ding laten bouwen dat verschrikkelijk snel was en niet enkel op een circuit maar ook de Autobahn superbolides dik tegen hun zin het nakijken gaf[/size]

Voor alle duidelijkheid, de 993 club is gratis aangezien ze niet de ambitie heeft de “echte” clubs te vervangen met complexe events maar eerder 993 eigenaars samenbrengen voor ritten en samenkomsten.

Over de taal, ze is in het Engels voor de simpele reden dat op die manier zowel nederlands-, frans- en anderstaligen bereikt worden terwijl ik de site toch maar in 1 taal moet onderhouden. Ik heb nl. ook nog een echte job, een vrouw en ne kleine die tijd vragen 😀

Pascal

Klopt, dat zit niet in het lidgeld, maar omdat ze in clubverband zulke zaken organiseren resulteert dat over het algemeen in lagere inschrijfgelden.

Vorig jaar hebben ze t circuit van Abbeville afgehuurd voor de club. Kostte 200 euro voor een hele dag, maar je had het circuit bijna voor jezelf, dus geen johnnies met ‘getunede’ corsa’s :mrgreen:

Er waren mensen met (veel) circuitervaring aanwezig om je de kneepjes bij te brengen enzo.

Die races op zolder en franc. is idd ni te duur,maar betwijfel dat dit bij in 125 euro lidgeld zit…
                                    grtz,pascal.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.