Porsche 993 club Belgie

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Porsche 993 club Belgie

• Maker
    Discussie

• Kristof993
    Deelnemer

Beste Porsche fanaten,

Er bestaan al heel wat algemene Porsche events en clubs. Een aantal mensen in België hebben nu het idee opgevat om een Porsche 993 eigenaarsclub op te richten. De bedoeling is om 1 keer per jaar ergens in de Benelux, Duitsland of Frankrijk een 993 meeting te organiseren en eventueel 2 of 3 gezamelijke rondritten. Als je een geïnteresseerde 993 eigenaar bent, kan je (gratis) inschrijving aanvragen of vragen stellen via porsche993owners@gmail.com of website http://www.porsche993club.be

Je ontvangt dan een mailtje van zodra er een meeting of rondrit gepland staat. Het idee is ontstaan op de netwerksite 911Porschistes.com in de Porsche 993 groep. Het heeft geen enkel commercieel doel en is alleen in het leven geroepen om gepassioneerde 993 rijders met elkaar in contact te brengen.

Groet

Porsche 993 owners club Belgium

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
      • Het lidgeld bedraagt trouwens 125 euro. 😉

Er zijn heel wat ‘arme’ 😈 zelfstandigen lid waardoor je allerlei kortingen krijgt bij een aantal handelszaken, waaronder ook 10% op de werkuren bij Van Beurden. (toch in 2009, ben nog niet naar een vergadering geweest in 2010 😳 ). Dus dat maakt al een deel van dat lidgeld goed. :mrgreen:

Ze organiseren ook elke maand minstens 1 activiteit (die bijna altijd doorgaan), zo nemen ze deel aan de VAB autohappening waar je dan kan rondrijden op Zolder met bezoekers van de happening. Heb dat in 2009 gedaan en mij te pletter geamuseerd 8) . Dit jaar zullen ze, geloof ik in samenwerking met Van Beurden, een track-day verzorgen op Francorchamps. etc etc etc

Kijk maar eens naar de foto’s op http://www.poca.be

Daar twijfel ik niet aan,kzal toch eerst is gaan kijken naar die poca site,voor ik hier een oordeel vel…

Het is wel tof bij POCA hoor 😉

Poca,…zeker niks voor mij dus.

graag duidelijkheid over de kostprijs om lid te worden ❓

Bij POCA(porsche owner club antwerpen) betaal je een aardige duit om lid te worden, ik dacht eerst dat dit hier ook zo was maar blijkbaar niet, zoniet is dit een mooi initiatief 😳

Geert 😉

Je moet dat niet persoonlijk pakken,tis maar mijn reactie,en die is,als ik op je site kom,de zoveelste die een, internationale club wil op starten.
                  ik zou liever is een club zien van echte porsche liefhebbers,zonder daar veel lidgeld voor te betalen om erbij te horen en de dure uitstappen,want dat
                  schrikt de ‘gewone’ porscheliefhebbers af.
                  We komen nu in een tijdperk dat iedereen wel eentje kan aanschaffen en dus verschillende lagen van de bevolking zien naar voor schuiven.
                  dat is nu juist het mooie vind ik.
                  Grtz,
                  pascal.

Wim

Zit me nog erg hoog hoor. 👿 😉

Voila…gedaan met reageren… :mrgreen:

Moet je maar eens naar de bioskoop gaan .
                        Laatst nog eens geweest (Avatar kijken) na lange afwezigheid .
                        Daar hebben ze 4 Turkse films lopen (ja , niks nederlands ondertiteld)
                        En het schijnt volgens betrouwbare bron dat die echt wel zorgen voor massatoeloop en goede inkomsten .
                        Zelfs bij de laatste vertoning zitten de zalen vol met oa ook Turkse vrouwen in ornaat en hun kroost (zelfs de allerkleinste) 😯

Wim

Hier beginnen ze al met verkiezing campagnes in het Turks of Marokkaans op te hangen voor de kiezers, moet toch niet veel gekker worden. 👿
                          Heb daar op het Nederlandse forum van de site ook al een opmerking over gemaakt, waarom weer in het Engels.
                          zal wel de trend zijn van de moderne tijd, aan alles aanpassen. 🙄

Vind ik ook een beetje spijtig 😥 vlaams is toch een mooie taal , maar ik begrijp wel als je internationaal wil gaan dat dit wel in het engels moet .eventueel vertalen naar vlaams zou een optie zijn want de hooft groep zal wel Belgen zijn natuurlijk. :mrgreen:

Spijtig dat jullie site weer in het engels is.
                              Staat toch ‘club Belgie’?
                              grtz,
                              pascal.

veel succes met dit initiatief!

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.