Porsche 993 na polierbeurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 993 na polierbeurt

• Maker
    Discussie

• Olivier
    Deelnemer

Hallo

Deze middag mijn boliede terug gaan afhalen bij Olivier V. (Ook lid op het forum)

Oo wat een verrassing!!!

Hier 1 foto, ik veronderstel dat er wel nog wat volgen.

Als jullie iemand zoeken die uw wagen met passie op punt zet, 1 adres 🙂

image_2013-10-21.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
      • heb je dat zelf gedaan of laten doen?

Poetsen is niet hetzelfde als polieren hé :think:

Poetsen = proper maken
          Polieren = tot hoogglans wrijven

:salut:

Erg fraai :up:
            Maar moest ff kijken wat polier was, wij kennen de poelier maar die doet meest in kippen 😆
            Bij “ons” heet dat poetsen in Noord Holland :mrgreen:

:first: :applaus: :applaus: Proficiat

Proficiat Oli4 :respekt:

Dikke proficiat!!! :first:

Proficiat en keep up the good work :up:
                    Gezond jaloers op jouw vakmanschap

:applaus: :applaus: :applaus:

Graag gedaan en nen dikke proficiat. :applaus: :applaus: :respekt:

Proficiat :up: :applaus: :up: :applaus:

“The winner of the Share n Shine round No:2 Olivier V. with this stunning Porsche…”

Dikke merci aan iedereen die heeft gestemd om mijn foto !!

[URL=http://s620.photobucket.com/user/OlivierV/media/DSC06594_zpse3d210f3.jpg.html][IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/DSC06594_zpse3d210f3.jpg[/IMG][/URL]

Verder prettige kerstdagen en een goed eindejaar gewenst aan iedereen! 🙂

Hei Koen,
                              Ik heb een tijdje, zeg enkele maanden, zitten vroeten en sukkelen met het verwijderen van cementkalk(zoiets dat van een betonnen kelder op je auto lekt en kalk maakt op je carrosserie)allerlei producten gebruikt van Maguyar.. en veel polishen remmenreiniger.. met een exentrisch schuurmachine op lage toeren van Festool.. niets hielp.. uiteindelijk had ik gedacht om de vleugel te herschilderen, alles geprobeerd, geen avance. :bounce:

wel je kan het niet geloven maar ik heb het weg gekregen, en geloof het of niet … met een gewone tennisbal + polish fijne korrel en wd40 en microvezeldoek. op een uur was het geklonken.
                              werkwijze: polish op de tennisbal, wrijven in cirkels en afvegen met de microvezeldoek.
                              wd40 op de tennisbal wrijven in cirkels en afvegen met dezelfde doek.
                              zo altijd met kleine oppervlaktes en doorgaan tot het laatste.
                              het ziet er nu uit of het herschilderd is, zo mooi gaaf is het en zonder krassen.
                              de moeite om te zien 😆

Mijn stem heb je ook :up:

stem erbij :first: :up:

Duimpje omhoog ook van mij. Knap werk :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.