Porsche 993 na polierbeurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 993 na polierbeurt

• Maker
    Discussie
  • Hallo

Deze middag mijn boliede terug gaan afhalen bij Olivier V. (Ook lid op het forum)

Oo wat een verrassing!!!

Hier 1 foto, ik veronderstel dat er wel nog wat volgen.

Als jullie iemand zoeken die uw wagen met passie op punt zet, 1 adres 🙂

image_2013-10-21.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
    • Ook gestemd. :lekker:

graag n westvlaming gesteund!

Gestemd ! 😉

Mie toe!! :engeltje:

Mijn stem heb je alvast ook, Olivier !
              :applaus:

Stem uitgebracht. Knap werk :up:

ziezo, een stem erbij 😀

Done – succes !

[quote=”Kevincarrera” post=150380]Knappe correctie! Welke producten gebruik je? Ik gebruik de polishes van Festool
                      en wax van Auto Finesse, maar ik zou eens overwegen om ook de polishes van AF te proberen.[/quote]

Ik gebruik de polishes van Menzerna, die zijn vergelijkbaar met Festool denk ik qua verwerking (slechts 1x met Festool gewerkt). Wel gebruik ik de pads van Festool.
                      Met polishes van Auto Finesse heb ik nog niet gewerkt maar naar verluidt zijn ze heel wat minder krachtig, maar dan wel iets makkelijker om te verwerken, meer een product gericht op een beginner dus.

Wat betreft wax heb ik verschillende producten in mijn collectie staan 😀

Momenteel ben ik ook aan het experimenteren met coatings, dat is een product met hetzelfde doel als wax (bescherming) maar dan met een veel betere duurzaamheid (tot 18 maanden bescherming!) en ook heb je een meer krasvaste lak omdat de coating in feite een harde laag vormt bovenop de laklaag.
                      Wat betreft gebruiksgemak voor de eigenaar van de auto zijn het dus alleen maar voordelen. Enige klein nadeel is de opmerkelijk duurdere kostprijs van het product.

Knappe correctie! Welke producten gebruik je? Ik gebruik de polishes van Festool
                        en wax van Auto Finesse, maar ik zou eens overwegen om ook de polishes van AF te proberen.

… stem uitgebracht… is ook knap gedaan natuurlijk :respect2:

… als ik het zo zie, sta je ruimschoots aan de leiding op FB, proficiat !

Spijtig, makker, maar ‘k zit niet op smoelenboek. En ook niet van plan.
                            Sukses.
                            :applaus: :first:

Dank voor de stemmen heren, wordt sterk geapprecieerd! :respect2:

idem hier ,ik heb ook gestemd op je foto.

mijn stem heb je ook, prachtig vakmanschap :hail: :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.