Porsche 993 na polierbeurt

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 993 na polierbeurt

• Maker
    Discussie

• Olivier
    Deelnemer

Hallo

Deze middag mijn boliede terug gaan afhalen bij Olivier V. (Ook lid op het forum)

Oo wat een verrassing!!!

Hier 1 foto, ik veronderstel dat er wel nog wat volgen.

Als jullie iemand zoeken die uw wagen met passie op punt zet, 1 adres 🙂

image_2013-10-21.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
      • Check

PB

Done. 😉

En nog eentje.

Voila , nog een stem bij, veel succes :first:

Done! 🙂

Een tijdje geleden heb ik, in het kader van een wedstrijd, een foto van het eindresultaat van deze Porsche doorgemailt naar ‘Auto Finesse’, een fabrikant inzake auto-onderhoudsproducten.

Daarnet merk ik dat mijn foto geselecteerd is voor de finale, samen met nog enkele andere wagens. Iedereen kan stemmen op de foto’s om zo tot een winnaar te komen!

Mensen die lid zijn van facebook kunnen via deze link stemmen (mijn foto is de 11e in het album):

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152045091860977.1073741839.172324505976&type=1

Breng gerust een stem uit, zou me een groot plezier doen! :up:

Bedankt!

Zeer knap werk. :respect2: :respect2:

[quote=”de_koen” post=146744]ge hebt daar vernis overgezet he geef het maar toe :lol:[/quote]

Zo lijkt het misschien wel ja 😆

Nee, t is hard werk om een auto zo op te knappen maar het resultaat maakt alles goed!
                      En als de eigenaar hem dan nog komt ophalen met een glimlach, dat geeft mij de moed om aan de volgende te beginnen :happydance:

Olivier heeft gewoon goede connecties bij de plaatselijke carrosier en laat de wagen gewoon spuiten hoor :happy:
                        Daarom zijn die als nieuw 😉
                        Uwe nickname gewoon aanpassen naar Poli-Oli :first:

ge hebt daar vernis overgezet he geef het maar toe 😆

waw, knappe prestatie, Olivier is een poliergenie, eentje om te onthouden

ge zou voor minder uw baard niet meer voor de spiegel scheren, maar eerder op e kussenke voor het portier !

Bedankt voor alle positieve reacties 🙂

@olivier: prachtig werk :respect2: :respect2: :respect2:

zou je Olivier de krassen niet uit de uwe laten halen? Misschien dat je wagen iets meer aerodynamisch en vlotter zal rijden? ruzie

@olivier
                                    : prachtig werk alweer!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.