Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Porsche 993 na polierbeurt
- Dit onderwerp bevat 73 reacties, 47 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 7 maanden geleden door Vansteenhuyse Olivier.
-
[quote=”Jordy” post=191395]Proper werk! :respect2:[/quote]
@Jordy even voorstellen is hier gebruikelijk op het forum :hail:
Alvast welkom :drink:Topic is meer dan een jaar oud… ff voorstellen???? :think:
[quote=”porschefabian” post=191471]Topic is meer dan een jaar oud… ff voorstellen???? :think:[/quote]
ja topic is een jaar oud maar Jordy is nieuw op het forum dacht ik :think:
Beginner met 1 gestuurd bericht :coolness:Ik heb geen ambitie om Mod te worden, maar heb Jordy toch maar even dit mailtje gestuurd … .
[i]Goede middag Jordy,
Welkom op het forum, maar het is de gewoonte dat je vooraleer je je eerste berichten instuurt, je eerst de regels van het forum doorleest en je daarna via de juiste topic “stel jezelf even voor” even voorsteld.
Anders lijkt het alsof een wildvreemde je huiskamer binnenkomt en onmiddellijk begint (goede of slechte) commentaar te geven, en daar wordt je niet populair van 😉 .
Let wel : je eerste posts worden door de Moderators goedgekeurd alvorens deze op het forum komen, dus je moet wel even geduld hebben.
Het klinkt allemaal veel ingewikkelder dan het is.
Nogmaals welkom!
Sensa911
[/i]ondertussen eens werk gemaakt van “even voorstellen…”
ik ben idd nieuw hier, ik wist niet dat ik me 1st moest voorstellen, sorry hiervoor!
Welkom op het forum en bedankt voor de complimenten op mijn werk Jordy 😀
OlivierV…inderdaad prachtig polier werk. Proficiat. :applaus:
Ik ben zelf voorzichtig begonnen met polieren en heb mijn P volledig zelf gedaan. Ik ben wel benieuwd welke producten je gebruikt ? Ik weet niet of merken mogen vernoemd worden op het forum ?
Dankuwel 🙂
Als polierpasta gebruik ik zo goed als altijd Menzerna (ook in dit geval).
Los van de polierstappen wordt de lak ook gekleid, ontvet na het polieren, gevoed, gewaxt,… Maar 90% van het resultaat komt uit het polierwerk :up:
Even de spreekwoordelijke oude koeien uit de gracht halen of “weaking up the death” zoals onze UK vrienden ook wel eens zeggen.
Verleden week mijn 928 bij Olivier opgehaald na 2 weken afscheid voor vakkundig polier werk.
Het wachten was de moeite waarde!
Zelfs met uwen neus der op zal je goed moeten kijken om nog iets te vinden.De 928 heeft verborgen stukken carrosserie, achterkant koplampen. Olivier was die vergeten, hij is het bij mij thuis komen afwerken!
Niet enkel prima werk maar ook service! :up: !
Een aanrader !!!Dankuwel voor de mooie woorden Alain :up:
Ze staat er mooi bij voor de aankomende rondritten 🙂 Veel succes met de wagen!
Groeten Olivier
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.