porsche 993 onderdeel.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 porsche 993 onderdeel.

• Maker
    Discussie
  • Graag had ik geweten waar ik goedkoop aan een rechtervleugel geraak voor men 993 4S,of waar ik deze in 2dehands kan bekomen?
    Graag een reaktie.
    Groetjes,Pascal911.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Nog steeds geen fotootjes Pascal?

Anoniem

Of via http://www.tinypic.com/ , “bladeren” / fotootje zoeken in Uw bestanden / “uploaden” / contr n° ingeven / link van de foto kopieren / gewoon plakken tussen uw tekst en klaar 😉

Uploaden via deze site (zie onderaan het vakje met je tekst als je een tpoic opent of een antwoordje schrijft) “selecteer een afbeelding als bijlage”. De foto moet wel kleiner zijn dan 150kb 😉

Het eenvoudigst is door ze op een fotosite (Photobucket, …) te plaatsen en dan het linkje in je post te plakken. Plaats de link tussen en de foto wordt zichtbaar.

Hoe moet dat eigenlijk,heb al vele foto’s om te laten zien.
              Grtz pascal.

Ik zie niks 🙄 😕

Ziehier de al de foto’s;,en zal in de volgende weken er nog op zetten,hoe de werken vorderen
                  Grtz Pascal.

hallo,
                      vandaag men rechterspatbord gehaald,een orginele spatbord van een 993 4S,en dat voor maar 250 euro,mag ook ens wat geluk hebben…wel een klein blutsje aan de binnekant,maar dat lossen wel op.
                      Nu nog een xenonlamp op de kop tikken.
                      Ik ga al wel beginnen met men wagen volledig mat te zetten en voor te bereiden op het
                      spuitwerk.
                      Probeer morgen al wat foto’s erop te zetten van de schade nu,en mss kan je dan wat volgen hoe we vooruitgaan op de zaken met vele foto’s.
                      Grtz Pascal911.

Spijtig voorval maar de spirit zit er duidelijk nog in dus komt wel goed! Voor lichten eens op ebay Duitsland zoeken? En kritiek geven ze hier nog niet of toch weinig, het mooie van dit forum 💡 Ongeluk(jes) gebeuren nu éénmaal overal, zelf ook al voorgehad 😥

Prachtige 4s btw Pascal;)

WOOOOOOW 😯
                            OK , ik zwijg 😉

Spatbord voor een porsche 9934S kost rond de 1800euro bij Porsche,en een xenonlamp
                              rond de 1100euro.. 😕

Nu gelle:)

Geloof me , een 968 moet er niet voor onderdoen denk ik .
                                Daarvoor kost een spatbordje ook vlot 1000€ ongespoten ongeplaatst

Moet wel zeggen dat je er veel van opsteekt ,als je zo zelf begint te
                                  zoeken naar zo een stukken,heb bijgeleerd dat de 993 1 van de duurste is in wisselstukken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.