Porsche 993 schade

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Porsche 993 schade

• Maker
    Discussie
  • Vandaag wou een Ford Focus eens kennis komen maken met de achterkant met mijn 993. 😥
    Met als gevolg achterbumper gedeukt en klaar om weg te smijten. Balk met de lichten is
    er ook aan.

Morgen in het licht eens kijken of er nog andere schade is onderaan of in de moterkap.

Iemand ervaring met hoe moeilijk/makkelijk de verzekering doet bij schade met oudere
    auto’s?

Dacht bestek te laten maken bij Verellen of Porsche Antwerpen en de wagen dan te laten
    maken bij mijn carrossier en zelf de onderdelen te zoeken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • @993 de koffie staat klaar,we gaan de 993 van Peter goed verzorgen en zorgen dat hij weer mooi voor de dag kan komen,de vervangwagen is Hyundai Getz niet de volle pk’s van de 993 maar hij is vooral Gratis :driver:

*slotje op vraag van TS

🙄

:think: 😉

Ik zal eens gaan kijken hoe erg de schade is

Had mooi geweest, maar nee. De turbo zat goed verstopt en ook niet in staat om direct mee te rijden.

De vervangwagen is iets van Hyundai. Iets van de eerste modellen denk ik.
                Tegenwoordig hebben die ook ferm wagens.

Toch niet de 993 turbo mag ik hopen???

De wagen is deze morgen binnen gedaan. En heb direct een onvergetelijke vervangwagen meegekregen :driver: .

Ben al aan het aftellen wanneer de 993 terug is.

Op 12/11 zal de herstelling starten.

Dit bij Carrosserie Verhoeven.

Herstelling zal sowieso uitgevoerd worden.

Deels misschien met niet nieuwe onderdelen. Dat moet ik nog bekijken.
                        Normaal weet ik van het weekend al een eerste raming van de kosten.

Indien je echter wenst om de herstelling
                          nog niet of ergens anders uit te laten voeren dient er een expertise
                          te gebeuren.

Als je de herstelling nog niet wenst te laten uitvoeren, zou ik je toch aanraden om achteraan alles te demonteren voor dat de expert komt, zodat alles zeker op het bestek staat.

Een dossier terug laten openen is altijd een hoop miserie. ruzie

Even ter update.

Indien je bij een erkende hersteller van je verzekeringsmaatschappij (AXA) gaat
                            dan is Informex voldoende. Indien je echter wenst om de herstelling
                            nog niet of ergens anders uit te laten voeren dient er een expertise
                            te gebeuren. Dan betalen ze het bedrag gewoon uit.

Of bij Rud 993…die weet alles over de 993.
                              Of bij Wim….
                              Of..in elk geval bij iemand van het forum hé

Gewoon uw wagen bij Bert v laten maken.
                                Heeft de mijne ook gedaan en super tevreden :coolness:

Bij Faes zal ik nooit meer binnen gaan, heb daar eens een auto laten spuiten en het was alsof ze tewijl ook aant borstelen waren in de spuitcabine :what:

Ik doe nu al mijn wagens bij Fashion Car te Hoboken binnen, zijn in mijn ogen nog echte stielmannen!!
                                  Misschien daar een horen, is ook een erkende hersteller voor meeste verzekeringen…..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.