porsche 993 turbo

Home Forum Porsche Talk porsche 993 turbo

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

Beste porsche liefhebbers,
      Ik heb een aantal jaren geleden een 911 gehad van ’83 (3.2). Heb hier echt veel plezier aan gehad. Was echt een fijne tijd, maar toen we begonnen met bouwen heb ik hem spijtig genoeg terug verkocht. Nu begint het eigenlijk terug te kriebelen.. Ik heb altijd een zwak gehad voor porsche en zeker voor de 993. Ik vroeg me eigenlijk af of dit een realistische droom was als ik achter een 993 turbo zou gaan zoeken in de toekomst? Kunnen jullie me hierbij tips geven want ze zijn wel redelijk kostelijk en ik weet niet echt waar ik op moet letten om een goede te vinden ivm de turbo laders enzo. Of ik me dood moet staren op de gereden kilometers. Of je best bij bepaald aantal kilometers een motor revisie doet bij turbo motoren? Ik weet er te weinig van. Kunnen jullie me hier bij helpen.

Alvast bedankt !

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik denk dat ik toch voorlopig voor gewone 993 te gaan…In de toekomst als er ooit wat geld teveel is, zullen we ons wel een turbo aanschaffen 😀 😛 . Wat zijn jullie meningen over een 993 c2 & c4 ? en eventueel de S modellen. Wat zijn de verschillen hier tussen? Ik heb wel graag “alleen” achtertractie ipv 4wielaandrijving, maar zo te zien reageert de C4 ook als een achtertractie met een 5% vanvoor en 95% tractie vanachter.

Niet meer zichtbaar op mobile bedoel je ? Misschien al verkocht ? Good deals move fast…

[quote=”pvdw” post=164733]Of deze ?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-993-turbo-original-speedgelb-hasselt/192371990.html?&origin=PARK&ticket=ST-1231737-MiQ1VDqy1jLJo4Yxi4Zu-mycas46-1_c01_4201

Bijna identical twin aan mijne, even getwijfeld om in te wisselen maar finaal toch liever de 3.8 atmosferisch houden 😉

Bij Johan ben je trouwens altijd goed gediend ![/quote]

Wat,waar,hoe?Zonder te registreren niks zichtbaar?

ik ben helemaal niet voor geel, maar deze 993 vind ik wel nice 🙂

Denk dat het dan voorlopig een gewone 993 gaat worden. Iemand een voorkeur ivm c2 of c4 ?
              Ik dacht eerst een c2 omdat ik liefst met achtertractie rijd, maar ik heb al eens gehoord dat
              een 4 wielaandrijving 95% vanachter staat en maar 5 % vanvoor. Het is pas als hij begint te slippen dat de verhouding
              40/ 60 wordt.. Iemand enig idee of dit ook te regelen valt. Dat er altijd 95% achtertractie is.

Of deze ?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-993-turbo-original-speedgelb-hasselt/192371990.html?&origin=PARK&ticket=ST-1231737-MiQ1VDqy1jLJo4Yxi4Zu-mycas46-1_c01_4201

Bijna identical twin aan mijne, even getwijfeld om in te wisselen maar finaal toch liever de 3.8 atmosferisch houden 😉

Bij Johan ben je trouwens altijd goed gediend !

zie de antwoorden op het NL forum.
                  voor 75K is er weinig tot niks te koop.
                  Of je moet een opknappertje kopen met een flinke klappen….

993 tt=sex on wheels!! :driver:

Wat budget heb je in gedachte ❓ daar zal veel vanaf hangen km en staat
                      Het blijft zeker mijn favoriet model *luv *luv ook de 964 turbo(bad boy’s) vindt ik een topper :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.