Porsche 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4S

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
    • Yes you can Mushroom !
      Go go go.

Dan kunnen ze de mijne kopen! :engeltje:
        Ik kom straks af, zet je maar schrap. Gisteren was er teveel file 😳
        Mijn missionariswerk verder zetten. Ik ga niet eerder weg als dat Jim overtuigd is van het nut van een nieuwe Porsche 😉

Ik schaf mij een peugeot 5008 aan, dan kan ik nog heel veel berichten sturen 😆

@ Mushroom : ik had het over de 991 berichten en niet over ladyboys :sarcastisch 😉

Allé nu kan ik mijn wagen nooit meer verkopen. Elke deftige kandidaatkoper die dat hier komt lezen gaat lopen i.p.v. te komen kijken 👿

[quote=”Audiotronics” post=96215]Mushroom is mij zot aan het maken :wtf:[/quote]
            :engeltje: :first:

Ivm die ladyboys…

My new Thai girlfriend doesn’t mind a tiny penis in a long lasting relationship.

I still wish she didn’t have one though 😉

Plumber ging jij niet gaan voor de 918 ? 😉

Persoonlijk daarentegen mag ik nog even doorgaan :happy:

@plumber en als hij een 964 koopt mag hij na zijn volgende post bij wijze van spreken stoppen . 😉

Jim, je moet MINSTENS bij ons blijven tot je berichtenaantal 991 is :mrgreen: :happy:

en veel langer ook :sarcastisch :first:

KDC, ne mens moet in zijn leven alles eens geprobeerd hebben 😉 (behalve ladyboy’s en aanverwante soorten 🙄 ). En nu kom ik hier niet meer op dat forum want de Mushroom is mij zot aan het maken :wtf:

Vandaar nu liever een negerinneke ipv een Aziatisch geval ❓ :happy:

haha ik heb de mail ook van Alain gehad (waarvoor dank). Maar weekends liggen mij moeilijker en moeilijker. In de week heb ik een zee van tijd maar zaterdag en zondag niet zoveel meer. Bart (Mushroom), ik heb een PM gestuurd. Als ze dat in België kunnen overtreffen dan zal ik eens met mijne weldoener gaan praten 😉

Trouwens ik heb nog altijd nachtmerries van vorig jaar, ik mocht toen niet meer van drinken van mijn toenmaige Miss Coast :drink:

Jim een Porsche moet jij hebben of houden . Al eens gedacht hoe je anders die “schoon” madammen op de verkiezing van Miss coast gaan rondrijden 😉 .

En met een schoon negerinneke met dikke prammen erbij geleverd zeker? :respect2:

Prijzen van Duitsland en daar minstens 7% korting op + goede overnameprijs van de 996 4S ❓ Dan kan er gesproken worden 😈

Please, please, please… bestel ook ene!! 🙂 Hoe meer zielen, hoe meer vreugd’
                                  Ge zijt Porschist, iets anders gaat u direct ongelooflijk tegensteken!
                                  Ik weet een goed adresken om enen te bestellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.