- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 september 2012 om 11:12
Gisteren was het zover! De 996 4s ophalen 😀
de eerste indrukken, tja dat geluid hé 😛
Hier en daar zijn er een paar aandachtspunten maar die afspraken zijn reeds gemaakt.
– volledige opkuis binnen en buiten (is reeds bezig)
– velgen herstellen en nieuw zetten (koetswerkkleur met gepolierde rand), afspraak bij alu velgrepair in tisselt all gemaakt 😀Dus Zondag gaan halen van het opkuisen en afzetten in Tisselt 😆
Mijn indruk en vergelijk tov de boxster (na een uitgebreidde 60km :driver: )
De automaat rijd ongelooflijk fijn, reageert netjes en vlot. De auto reageert veel volwassener als de boxster. Maar de boxster is vééél comfortabeler als de 4s.
Boxster heeft een normale ophanging, 4s de 10mm lagere sportophanging. Bij slechte baan voel je wel dat je in een sportwagen zit. Best wel hard! maar spoort als een trein! Mss es kijken of ik hier iets aan kan veranderen??
Verbruik valt ongelooflijk mee. Rustig aan de snelheid gehouden en binnendoor zat ik aan 9.5 gemiddeld. Als ik haar wat gewoon ben zal daar rustig nog een literke bijkomen 😉Thuis gekomen alles nog eens kunnen inspecteren van papieren en is echt mooi onderhouden, boekje klopt als een bus, alles erop en eraan. Laatste onderhoudje in juli 2012. Dus das ook gebeurt.
Fotos zullen er binnenkort zijn :music:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.