Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)
    • voor mij wel maar de portemonee wil ni mee :coolness:

Een witte Gt3 met wat strepen op is dat niets voor jou Mark .De sound krijg je er gratis bij . 😉

idd, had er ook geen zin meer in er nog langer mee te leuren. Dat er een andere porsche komt is zeker maar dewelke, tja….eerst nog maar wat spelen met de lotus hé :relaxman:

+1 Mark en hij heeft hier toch ook een tijdje te koop gestaan ,iedereen heeft de kans gehad om hem aan een goedkopere prijs te kopen .

[quote=”RODONDO” post=118113]Van 26.000 eur. naar 32000 eur. Nu zal hij zeker snel verkocht geraken ! :wtf:[/quote]

tja, voor een handelaar is het ook moeilijk in te calculeren… kan op 1week verkocht zijn maar kan ook 6maand of langer blijven staan. Een groot onderhoud erbij en een jaar garantie (kan vanalles in gebeuren), dan de algemene bedrijfskosten en vadertje staat….
              Weg is weg, mij doet het niets dat ze er iets op verdienen, is hun job en ik gun het hen hoor

Ik heb de Porsche ook bekeken en overwogen hem te kopen. Het was een eerlijk en prachtig exemplaar. Voor een goede prijs. Maar ik had graag wat minder km s op de teller anders had ik hem zeker overwogen te kopen. Bij mij is t uiteindelijk een 997 4S geworden met 68000 km. Hij die hem koopt veel geluk ermee. Gr. Harley49

Wel pak meer km’s en massa minder opties hé.

Prijs is en blijft subjectief. Voor de verkoper is het meestal te weinig en voor de koper
                    te veel.

Hier al eentje voor nog geen 24.000€ vraagprijs. Kan dus zeker nog af

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/porsche-4s-tiptronic-70841883.htm

Maar nu wel met garantie wellicht 💡

Nog eens een bewijs hoe snel de prijzen van een Porsche wel stijgen . 😳 😉

Van 26.000 eur. naar 32000 eur. Nu zal hij zeker snel verkocht geraken ! :wtf:

S2

Vandaag online gekomen (of stond hij al eerder op 2dehands?)

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-996-4s-tiptronic-142743578.html

[quote=”cabrio wim” post=116111][quote=”Funny” post=116082]Ik wil er ook iets bij ,aan het twijfelen tussen een boxster ,lotus ,een 996 gt3 ,een bmw 1M ,megane Rs .
                              Besef het zelf ,de ene wagen is niet met de andere te vergelijken 😳 .[/quote]

Een schoon oud Porscheke nemen, maar dan echt een oudje hè. :idea:[/quote]
                              +1 ! 🙂

@Rodondo
                              : Vals gevoel van veiligheid 😉

Wat ik me voor de tweede keer afvraag (ref Cayenne Turbo) is waarom een particulier blijkbaar geen 4S verkocht krijgt voor 26000 euro en een garage denkt er 32500 euro van te kunnen maken… De eventuele prospecten die erop af komen zijn normaliter toch dezelfde. De tijd van verkopen / opleggen / kopen is blijkbaar veraf. (tot mijn spijt)

Wim

[quote=”Funny” post=116082]Ik wil er ook iets bij ,aan het twijfelen tussen een boxster ,lotus ,een 996 gt3 ,een bmw 1M ,megane Rs .
                                  Besef het zelf ,de ene wagen is niet met de andere te vergelijken 😳 .[/quote]

Een schoon oud Porscheke nemen, maar dan echt een oudje hè. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.