Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 95)
  • S2

Inderdaad, knap geheugen heb je Mark! Is toch alweer even geleden (eind 2010 ofzo).

[quote=”S2″ post=116043]Lotus …. sweet memories … heb er nog steeds heel goede herinneringen aan …

zucht … wat was ze mooi …[/quote]

was die niet RHD, heeft best op het lotusforum gestaan maar idd mooooiiii….

@funny

je hebt al een gt3, eventueel een 340R, zakt geen eurocent en fantastisch leuk speeltje (alleen geen dak 😆 )

S2

Stuk voor stuk heel leuke auto’s, denk dat je geen verkeerde keuze kan maken (al moet je als mod op een Porscheforum vanzelfsprekend de Boxster kiezen 🙂 )

Probleem bij elk van deze auto’s: ik denk dat je ze heel snel weer “gezien” hebt en naar de volgende wil opschuiven (met uitzondering van de GT3) en gezien de markt voor dit soort auto’s wordt het al snel een dure grap (ik spreek uit ervaring 😉 )

Ik wil er ook iets bij ,aan het twijfelen tussen een boxster ,lotus ,een 996 gt3 ,een bmw 1M ,megane Rs .
            Besef het zelf ,de ene wagen is niet met de andere te vergelijken 😳 .

S2

Ik ben misschien geen 190cm, maar ik denk dat het vooral techniek is om er “elegant” in te stappen (in het begin klungelt iedereen) maar na een tijdje gaat dat ook vlot hoor (als je in de breedte niet “te groot” bent.

Nieuwkomers liet ik indien mogelijk steeds instappen als het dakje eraf was, dat gaat een pak makkelijker.

Maar als je het vergelijkt met een Caterham met dak erop gaat eigenlijk alles makkelijk 🙂

[quote=”BeerMetWielen” post=116044]Mooi gerief; maar wel enkel voor diegenen die onder de 190 cm lang zijn.
                Ik heb mij daar eens proberen inmurwen bij de Lotus van een kameraad. Da kwam ni echt goed. Na enig gestuntel heb ik mijn poging maar gestaakt. 😥
                Ciao,
                Luc[/quote]

+1

Ben slechts 179 cm en blijft klungelen om in zo’n auto te geraken. P Boxster ligt me meer….

Mooi gerief; maar wel enkel voor diegenen die onder de 190 cm lang zijn.
                  Ik heb mij daar eens proberen inmurwen bij de Lotus van een kameraad. Da kwam ni echt goed. Na enig gestuntel heb ik mijn poging maar gestaakt. 😥
                  Ciao,
                  Luc

S2

Lotus …. sweet memories … heb er nog steeds heel goede herinneringen aan …

zucht … wat was ze mooi …

Mark dat ziet er heel leuk uit .

het ‘kietelen’ van het blokje kan inderdaad bij deze reeks miet echt kwaad, want het chassis kan veeel meer aan, en echt een ‘overschot aan paardjes’ is er nu ook echt niet… Die geheel nieuwe sportversie met 3.5l motor vind ik zelfs fenomenaal… maar dan helaas wel weer aan een prijs waarvan je zegt ‘neen dank u, dan liever een 2ehands 997 GT3’, of zeker nu zelfs 997 Turbo’s, die ik de laatste weken her en der al zie opduiken 2ehands aan ‘einde de 50K-prijzen’!!! 😯

leuke toy!

Mooi Mark, heb ik ook al dikwijls aan gedacht.

Dat is inderdaad leuk speelgoed, kameraad heeft net dezelfde en die heeft de motor nog wat gekieteld 😆
                              Zit ene kanten van Boechout die daar circuit mee doet.

lekker speelgoed!

De wagen staat te blinken bij VanBeurden, laatste weken van 2012 enkele andere ontwikkelingen waardoor verleden week de 4s door hen is overgenomen…
                                  De 997 die ik op het oog had zal worden ingeruild bij de garage en dus zal 2013 effe porscheloos worden ingezet….een evidentie 😆 dat er een andere gaat komen maar dat zal toch nog effe mogen/moeten wachten.

een klein speeltje kon er nog wel vanaf en dat is een lotus elise mk1

image.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.