Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)
    • Updateke ?

staat idd effe terug bij Atraco, moest opnieuw gekeurd worden, keuring voor verkoop was vervallen.

Thx, net een berichtje gestuurd!
          Zat vandaag in maasmechelen en daarna effe kerstmarkt in aken 😆

Mark op het ned-forum heeft iemand gereageerd 💡 klikhierop

[quote=”RODONDO” post=113865][quote=”kristofL” post=113864]Kan het zijn dat ie bij atraco stond/staat in Knokke?[/quote]

Kwam hij daar niet van ?[/quote]

Ik denk van wel .

[quote=”kristofL” post=113864]Kan het zijn dat ie bij atraco stond/staat in Knokke?[/quote]

Kwam hij daar niet van ?

Kan het zijn dat ie bij atraco stond/staat in Knokke?

begrijp je maar al te goed mark, dat was ook de reden waarom de mijne nu via de garage te koop staat, dan heb ik al die gezever niet meer…

heb de advertenties van het net gehaald. Na het zoveelste ruzie mailtje heb ik het effe gehad….
                      De 997 zal in januari overgenomen worden door de garage, mijn vriend zijn nwe daily is aangekomen. Dus tot januari nog tijd om te verkopen en anders :driver:
                      Wagen staat enkel nog op het dit en het nederlandse forum.

Damn, dat is een mooie wagen. Ik moet me aansluiten bij Lowie. Als het een handgeschakelde was stond ik sebiet aan uw deur!

donderdag ben ik een dagje thuis, zal haar (als het ni regent) eens wassen en een paar foto’s van het interieur trekken.

@Lowie, altijd welkom om eens te komen kijken hé

@Lowie: eens rijden kan geen kwaad. Ik heb nog geen spijt van mijn tipper. Aangenaam cruisen (heb juist 90 min. file gereden met handgeschakelde daily, geef toch maar de Tiptronic) en sportief kom je ook steeds goed weg. Op Youtube staat een race tussen 2 996’s. Een hand en de andere Tip.

[quote=”Lowie9xx” post=113230]Mocht het een manuele geweest zijn, stond ik al lang bij marc986 aan de deur om z’n P eens dichter te bekijken (heb ik hem ook laten weten). Ondanks dat de markt “op z’n gat” zit, is het niet vanzelfsprekend om een manuele (met gelijkaardige historiek en staat) tegen zo’n prijs te vinden… maar we hebben tijd…[/quote]

misschien toch eens een testritje doen… je weet nooit?

mooie foto’s alleszins! knappe kleur :applaus:

Bedankt Bully, dat is inderdaad interessant om weten.
                                (‘t is en blijft toch een prachtige machine van marc…)

[quote=”Lowie9xx” post=113230]Mocht het een manuele geweest zijn Ondanks dat de markt “op z’n gat” zit, is het niet vanzelfsprekend om een manuele (met gelijkaardige historiek en staat) tegen zo’n prijs te vinden… maar we hebben tijd…[/quote]Mmm klikhierop heeft anderhalf jaar te koop gestaan en is voor Mark z’n prijs weggegaan.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.