Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)
    • Mooie foto’s.
      Zo komt ze echt tot zijn recht :first:

Ik heb nog een paar betere foto’s van je wagen Mark.

[IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/Porsche%20996%204S/DSC05294.jpg[/IMG]

[IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/Porsche%20996%204S/DSC05281.jpg[/IMG]

Moest je er nog willen, hier staan al m’n foto’s 🙂 :
        http://s620.beta.photobucket.com/user/OlivierV/library/Porsche%20996%204S

Mocht het een manuele geweest zijn, stond ik al lang bij marc986 aan de deur om z’n P eens dichter te bekijken (heb ik hem ook laten weten). Ondanks dat de markt “op z’n gat” zit, is het niet vanzelfsprekend om een manuele (met gelijkaardige historiek en staat) tegen zo’n prijs te vinden… maar we hebben tijd…

tja, triest hé… 😕 Zoals we in andere topics al stelden: de markt zit op zijn gatm en in Bekgië door de combinatie van de algemene Europese crisissfeer en ons mooi VAA-cadeautje van Strikmans en zijn roversbende nog meer dan in het buitenland… 👿 Het is duidelijk niet het moment om te verkopen… eerder om te kopen (aan lage prijzen)

Garageprijs ligt bijna steeds 4 a 5000 onder particulier prijs, die mannen moeten ook nog winst maken plus marge voor onvoorziene kosten en garantie te geven. Ofwel dus verkopen onder je prijs ofwel geduld hebben…

[quote=”mark986″ post=113212]de prijs was :puke:[/quote]

Zo erg ? En het was in een P-garage dat ze die :puke: prijs gaven ? Dan zal ik maar stoppen met fantaseren om volgend jaar eens uit te kijken voor iets anders. Ik heb dan nog 2 X BIV betaald (tgv VAA). 😥

PB

°geeft Mark een kotszakje door°

de prijs was :puke:

[quote=”bully” post=112799]Laat hem nog een keer naar de garage gaan, nu met jouw 996 en vragen wat die op levert.[/quote]

Ideeke!

Sgoed! Wil de mijnen ook nog es wassen, maar tblijft maar regenen 🙁 en als het dan nen halven dag droog is heb ik genen tijd natuurlijk…

thx, volgende week eens werk van maken! Eerst es effe wassen dat ze mooi blinkt en dan een paar goei fotos trekken 😆 , als het ni lukt hang ik aan uw bel :respect2:

Ge moet toch eens goeie foto’s nemen, kleur komt niet tot zijn recht met die iphone pics 😉

Moest je geen goed toestel hebben kom je maar eens af, dan neem ik wat mooie foto’s, heb daar goeie lensjes voor.

Zo is ie in blinkende toestand 😆 (was toen net gewassen bij Olivier) Nu staan de wielen in koetswerkkleur erop uiteraard.

IMG_0189.jpg

Reversed psychology… :first:
                                Nice try Jimmy, nice try….

En nu back on topic…

Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
                                bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
                                Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 26.000 Euro

Jim

Ik zal me dan maar bij mijn 3e en laatste post houden. Blijkbaar zijn er veel mensen licht geraakt. Last van depressies zeker 😆 Spijtig dat het forum van iets mooi naar een soort perverse vriendenclub (die elkaar het licht in hun ogen niet meer gunnen) is gegroeid. En dat sommige mensen dan nog valse beschuldigingen en roddels de wereld insturen (ja ik heb al een paar mooie maar totaal van de pot gerukte verhalen gehoord, afkomstig van dit forum). Maar dit zijn ook ex-forumleden, misschien toevallig uit mijn regio. Mijn bedoeling was zeker niet om de verkoop van mark986 in het belachelijke te trekken. Ik heb destijds ook maanden met mijn wagen gezeuld. Zijn reactie begrijp ik nog ergens, maar dat is nu eenmaal eigen aan een forum. De andere reacties lijken mij eerder gefrustreerde posts 🙄 Ieder zegt zijn mening. Maar geen probleem, het was hier mooi en we hebben weer wat meer ervaring op hoe mensen in te schatten bijgeleerd :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.