Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
    • [quote=”Datake” post=112987]

Helaas houdt Jimmeke zich niet aan zijn belofte van “eerste en enige post”, dus begint hij maar te trollen 😉 [/quote]
      Echt hé?
      + Blijkbaar vind dit heerschap het maar normaal om een collega-forummer af te rippen om een paar maand later ‘t mooie weer te komen maken met zijn nieuwe Porsches. Als je op die manier Porsche moet rijden dan zou ik liever met een Dacia rondrijden en iedereen recht in de ogen kunnen kijken, maar ja, principes…

prijs overal aangepast op 26k….

[quote=”mark986″ post=112968][quote=”Jimmeke” post=112966]Realistische prijzen voor een heel propere, 100% technisch in orde en met niet overdreven veel kilometers 996 4S modellen zijn volgens mij tussen de 20.000 en de 22.000 euro.

Voor de liefhebbers : ik weet nog een quasi fonkelnieuwe 997 4S te koop staan. Heeft amper 1500 km en kan zo terug in de showroom. Vraagprijs is al gezakt naar 85.000 euro maar er kan nog serieus onderhandeld worden (bod van 70.000 euro heeft hij -nog-niet aanvaard).[/quote]

dan zal mijn prijs maar hééééél onrealistisch zijn zeker 🙄
          Maar ja, in mijn onrealistische wereldje zal er dan toch 26k moeten zijn vooraleer ie verkocht is!!

voor het andere mss zelf een verkooptopic aanmaken …[/quote]

Helaas houdt Jimmeke zich niet aan zijn belofte van “eerste en enige post”, dus begint hij maar te trollen 😉

Deze is zeker en vast 26.000 waard, je kan altijd goedkoper vinden, maar remember, if you pay peanuts, you get monkeys!

Als je de prijs realistisch vindt voor je P EN je hebt tijd, dan zou ik rustig afwachten.

[quote=”Jimmeke” post=112966]Realistische prijzen voor een heel propere, 100% technisch in orde en met niet overdreven veel kilometers 996 4S modellen zijn volgens mij tussen de 20.000 en de 22.000 euro.

Voor de liefhebbers : ik weet nog een quasi fonkelnieuwe 997 4S te koop staan. Heeft amper 1500 km en kan zo terug in de showroom. Vraagprijs is al gezakt naar 85.000 euro maar er kan nog serieus onderhandeld worden (bod van 70.000 euro heeft hij -nog-niet aanvaard).[/quote]

dan zal mijn prijs maar hééééél onrealistisch zijn zeker 🙄
              Maar ja, in mijn onrealistische wereldje zal er dan toch 26k moeten zijn vooraleer ie verkocht is!!

voor het andere mss zelf een verkooptopic aanmaken …

[quote=”bladerunner” post=112958][quote=”RODONDO” post=112938quote]

Lijkt mij een interessante site, is dit ook voor particulieren? Hoe werkt het juist? Ben een beetje te lui om alles zelf te lezen :sleep: :sleep:[/quote]

Allé vooruit dan luiwammes 😉 : Iedereen mag verkopen, enkel profs (internationaal incl Rusland enz…) kunnen kopen. Kopers zijn gekend en betrouwbaar bevonden door de organisatie. Je plaatst je wagen met foto’s en zeer uitgebreide omschrijving. Is wel belangrijk want er wordt gekocht zonder te komen kijken (meestal). Je zet je minimum te behalen prijs in en dan kan men bieden gedurende 7 dagen. Indien het minimumbod niet gehaald wordt neemt men telefonisch contact op om te onderhandelen. Je bent dan volledig vrij de wagen te houden. Indien wel gehaald ben je VERPLICHT (contractueel) de wagen af te staan. Nadien krijg je een uitnodiging tot het betalen van een (kleine) commissie

Jim

Ik heb destijds mijn 996 4S ook van 35.000 naar 30.000 naar 25.000 laten zakken om dan in augustus tegen nog een pak minder te verkopen. Belachelijke prijzen van 7.000 tot 15.000 heb ik massaal gehad. Het enige wat ik niet mee heb verkocht zijn de 19″ velgen die er op zaten. Gewoon omdat ze er geen euro meer voor gaven. Die liggen nu in de garage liggen te liggen. Realistische prijzen voor een heel propere, 100% technisch in orde en met niet overdreven veel kilometers 996 4S modellen zijn volgens mij tussen de 20.000 en de 22.000 euro.

Veel van die wagens geraken nog amper verkocht. Ter illustratie : kameraad van mij heeft pas zijn 997 turbo verkocht (begin 2010, 55000 km, nieuw gekocht en full option met PDK) : vroeg 85.000 euro en is nu weg gegaan voor amper 72.000 euro.

Voor de liefhebbers : ik weet nog een quasi fonkelnieuwe 997 4S te koop staan. Heeft amper 1500 km en kan zo terug in de showroom. Vraagprijs is al gezakt naar 85.000 euro maar er kan nog serieus onderhandeld worden (bod van 70.000 euro heeft hij -nog-niet aanvaard).

[quote=”RODONDO” post=112938][quote=”mark986″ post=112929]Is momenteel enkel voor forumleden, op alle verkoopsites blijft voorlopig de vorige prijs![/quote]

Heb recent nog een 4Sser gesproken. Ook te koop, perfect met 20’Techarts, Bose, witte wijzerplaten…. Vraagprijs 30.000 euro. Geen reacties, zelfs geen bieders. Schrijnend eigenlijk. Er zullen er veel buiten de grens gaan. Probeer eens op Autorola. Internationele veilingsite. Heb via die weg al 3 verkocht. Allemaal buitenland, goede prijs gekregen. Binnen 7 dagen opgehaald, is regel van de site.[/quote]

Lijkt mij een interessante site, is dit ook voor particulieren? Hoe werkt het juist? Ben een beetje te lui om alles zelf te lezen :sleep: :sleep:

Hier zit ik William …
                      momenteel helaas andere katten te geselen 😥 😥 😥

[quote=”mark986″ post=112929]Is momenteel enkel voor forumleden, op alle verkoopsites blijft voorlopig de vorige prijs![/quote]

Heb recent nog een 4Sser gesproken. Ook te koop, perfect met 20’Techarts, Bose, witte wijzerplaten…. Vraagprijs 30.000 euro. Geen reacties, zelfs geen bieders. Schrijnend eigenlijk. Er zullen er veel buiten de grens gaan. Probeer eens op Autorola. Internationele veilingsite. Heb via die weg al 3 verkocht. Allemaal buitenland, goede prijs gekregen. Binnen 7 dagen opgehaald, is regel van de site.

Is momenteel enkel voor forumleden, op alle verkoopsites blijft voorlopig de vorige prijs!

Waar zit jol173 ❓
                            Komaan sla je slag Jorgen :happy:

awel, omdat het bijna sinterklaas is doe ik een effort!!!!
                              26.000,- eurokes (enkel voor het Pforum, is ook mijn bodemprijs!!!)

[quote=”mark986″ post=112865]De prijs zal sowieso doorslaggevend zijn. Onder de ….. 😆 gaat ie ni weg. Dan laat ik de 997 wel aan me voorbijgaan…[/quote]

ik hoop dat carlitos hier meeleest

De prijs zal sowieso doorslaggevend zijn. Onder de ….. 😆 gaat ie ni weg. Dan laat ik de 997 wel aan me voorbijgaan…

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.