Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s tipr. 115.000km ohbk porsche

• Maker
    Discussie
  • Voila, hierbij de advertentie van de Porsche 996 4s tipronic
    bwj 01/2002 115.000km (aantoonbaar met correcte carpass en volledig up to date ingevuld onderhoudsboekje van porsche center knokke, laatste uitgevoerd op 114.750km in julie 2012!!!)

De wagen is steeds in onderhoud geweest bij off. Porsche center.
    Banden en velgen zijn nieuw (10/2012). De velgen zijn in koetswerkkleur gespoten en zijn volledig schadevrij!

Opties: tiptronic, sportzetels met achterkant in koetswerkkleur en logo in de hoofsteun, gps (unitreader net vervangen door off porsche center), cd lader, bose sound system, witte wijzerplaten, seal grau en licht grijs volleder, Carbon middentunnel, carbon dashboard en carbon wijzerconsole (porsche exclusive af fabriek, dus geen naplaatsing), verwarmde zetels, semi elec zetels, Xenon koplampen en nog wat opties!

De 996 4s is in super mooie staat, volledig opgekuist zowel binnen als buiten en is nog blanco gekeurd voor verkoop met correcte carpass tot 25/11 en uiteraard correct ingevuld onderhoudsboekje van Porsche.

De prijs staat op 27.996,-euro voor forumleden is daar zelfs nog wat aan te doen 😉

IMG_1555.JPG

IMG_1556.JPG

IMG_1554.JPG

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 95)
    • Mark is geen gemakkelijke beslissing .
      Hopelijk lukt de verkoop van de 4S aan een aanvaardbare prijs .

[quote=”PatrickB” post=112831][quote=”RODONDO” post=112823]Die gaat ploffen ! ! :happy:[/quote]

En dan zeggen ze dat ik grof ben. :mrgreen: :happy: :relaxman:[/quote]

Wedden dat er (fake) geinteresseerden gaan over beginnen. Ik heb zelfs reacties in die richting zonder dat hij te koop is. :drink:

PB

[quote=”RODONDO” post=112823]Die gaat ploffen ! ! :happy:[/quote]

En dan zeggen ze dat ik grof ben. :mrgreen: :happy: :relaxman:

Die gaat ploffen ! ! :happy:

heb al enkele opkopersbiedingen gekregen en die zitten toch wel wat onder mijn prijs.
              Voor de rest geen reactie 😥 …. Ik ga de 4s ook niet weggeven, vind ik dan ook weer niks, zeker dat ik het ook een super mooie wagen vind. Als de 997 meer km’s had gehad was er zelfs geen interesse geweest.

Laat hem nog een keer naar de garage gaan, nu met jouw 996 en vragen wat die op levert.

zou een 997 kunnen overnemen van een goede vriend. De 997 staat altijd in de garage en wordt zeer weinig gebruikt. Vanwege de extra belasting en niet gebruiken van zijn 997, vindt hij (en zijn boekhouder) het weggesmeten geld de 997 bij te houden. Omdat er een nieuwe daily drive moest komen (huidige heeft véél km), is de beslissing gekomen om zijn 997 dan in te ruilen.

De ontdekking van verkoop van de 997 is eigenlijk naar boven gekomen toen ik de blijde melding deed dat ik een 4s gekocht had. Toen heeft ie me een héél mooi aanbod gemaakt voor zijn 997 over te nemen anders gaat ie overgenomen worden bij de levering van zijn nieuwe daily. Dus zolang zijn nieuwe er niet is kan ik de 4s verkopen.
                  Dus 2 opties:
                  1) 4s tijdig verkocht => hallo 997
                  2) 4s niet tijdig verkocht => bye 997; hello again 996 4s

zo zit het in mekaar. Had ik het een maandje eerder geweten, had ik de 997 gekocht. Mocht deze deal onbestaande zijn zou mijn 4s ook nooit te koop staan en was ik reeds allerlei goodies aan het bestellen voor de 4s 😆

Wat is de reden van verkoop?

Is dat uwe die alweer weg gaat Mark ?

S2

Veel succes met de verkoop!

Laten we de topic positief houden, er is een koper voor elk voertuig en zeker voor deze hier. Een prachtwagen aan een meer dan schappelijke prijs met historiek, wat moet een mens nog meer!

Veel geluk met de verkoop en de nieuwe eigenaar kan er enkel blij mee zijn.

[quote=”mark986″ post=112637] Heb em dan maar gezegd dat cash boven de 15k niet meer wettelijk mogelijk is :happy:[/quote]

Eerste gedacht: :wtf:
                            Tweede gedacht: :sarcastisch
                            Gevolgd door: :happy:
                            en :respect2:

😀

zo zullen er veel passeren vrees ik mark! Bedragen boven 5000e mogen zelf al niet meer, binnenkort zal dit waarschijnlijk nog naar beneden gaan.
                              Veel succes met de verkoop.

Thx! Is vrij kalm?..
                                Al wel eentje die em voor ….. Meteen komt halen, ik betaal cash! Heb em dan maar gezegd dat cash boven de 15k niet meer wettelijk mogelijk is :happy:

Heb een prijs in het hoofd en die moet er gewoon zijn.

Succes met de verkoop !

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.