Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Bij deze bied ik met heel veel spijt mijn 996 4s te koop aan. 😥
    Ik heb onlangs een nieuwe zaak opgestart waardoor ik enkele voertuigen heb moeten bijkopen en bijgevolg heb ik :
    1. Totaal geen tijd meer om nog met dit prachtig voertuig te rijden (werk 7 op 7 nu)
    2. Totaal geen plaats meer om ze allemaal te zetten (kan geen garages blijven bij huren)

De prijs valt nog licht te bespreken maar ik ga hem zeker NIET weg geven ! :what:

Graag voor meer info een mailtje naar : Gunn996.4s@gmail.com

Te koop : Porsche 996 4S Tiptronic Full Option
    Bj.: Juli 2002
    Kleur: Arctic Silver / Bruin leder
    Km: 127.000
    Prijs: 26.000,- €
    (1,5 jaar geleden nog geschat door expertisebureau voor 35.000 € !)

Tiptronic, Vierwielaandrijving, ABS, Airco, Airbag, Startonderbreking, Alarm, Extra Anti Carjack Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische buitenspiegels, Xenon Lampen, Mistlampen, Verwarmde zetels, Elektrische zetels met geheugen, Lederen bekleding, Alu velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Ruitenwisser Achter, Neerklapbare achterbank, Traction control, Stabiliteitscontrole, Cruise Control, Bose surround system met CD wisselaar, Navigatie, Elektrisch Schuifdak, Originele Porsche sportuitlaat, BMC luchfilter, …
    Voertuig is 100% perfect onderhouden!
    Wagen is 3 jaar in mijn bezit en uitsluitend onderhouden door Van Beurden in Retie.
    Ongevalvrij, volledige onderhoudsboek. Interieur heeft wel wat krasjes.
    Te bezichtigen te Geel na afspraak.
    Naast het gewone onderhoud zoals olie, bougies, remblokken ed zijn deze zaken er de laatste maanden aan gebeurd :
    • Augustus 2013 : nieuwe voorruit door steenslag
    • Oktober 2013 : voorbumber, achterbumper, kofferdeksel, flank rechts voor en rechter deur volledig perfect herspoten wegens krassen/steenslag
    • Novemver 2013 : 4x nieuwe banden Continental Sportcontact N2
    • April 2014: vulklep airco vervangen + vullen airco

001.jpg

004.jpg

006.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

013.jpg

014.jpg

Volgend onderhoud : klein op 130.000 Km (rond de 500 € bij Van Beurden)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • damn… dan denk je eens de juiste man op de juiste tijd en plaats te zijn…weer net achter het net gevist 🙂 Maar ben blij dat je er dan toch vanaf geraakt bent….iedere keer als ik een auto te koop zet duuuuuurt dat zoooo lang, en ge moet met zoveel ‘idioten’ handelen om de wagen verkocht te krijgen. enfin…de zoektoch gaat verder 🙂

Iemand van het forum dat het gekocht heeft ?

Congrats!
        En ‘t zal geen 25 jaar meer duren eer we jou terugzien zeker?
        Anyway… *slotje

Hoi Forummers,

Met veel spijt (maar het was nodig) is hij vandaag de (garage)deur uitgereden … 😥
          Via Kapaza zijn er de laatste weken verschillende komen kijken en de laatste die geweest is heeft hem gekocht voor zo goed als de vraagprijs.

Mijn excuses aan OscarTango en nog enkele anderen voor de late antwoorden op hun berichten, ik heb het enorm druk gehad en dus ook niet meer kunnen inloggen hier.

Ik ga hier zeker nog veel komen lezen op dit prachtige forum (al zal het zeker niet wekelijks zijn) maar het zal toch pijn doen zonder P.
          Als ik een 991 4s gekocht heb en de oldtimer platen hiervoor aangekregen heb laat ik het jullie weten :mrgreen:

:salut:

Gunn, je hebt een prive bericht 🙂

probeer eens met een filmpje : achterkant uitgebreid aan bod laten komen en vooral… de muziek dat die machine maakt laten horen! *luv

Misschien maak je op die manier wel wat slapende kopers wakker!

Ga ik deze week nog eens tijd voor maken !
                Ga er wel 23.000 op zetten want als ze niets kunnen afbieden willen ze toch niet kopen.

Ik zou em nog es overal adverteren voor je prijs!
                  Ben ervan overtuigd dat ie verkocht geraakt!

@ Vincent 991 : Heb ik toen ook gedaan iets later maar als je dan ja zegt, kom hem maar halen dan zie je ze nooit meer !!
                    @ Bully : Thx !

Nog geen enkele reactie gehad momenteel.

Heb em ook hier gezet. klikhierop Mooie prijs.

[quote=”Gunn” post=169870]Er zullen zeker een boel gelovigen zijn die er in trappen maar hier zeker niet!
                        Ik ben niet van plan de “hoogste” prijs aan te houden en zo er een jaar te blijven mee zitten maar ik ga hem ook niet weg geven.
                        Momenteel is 22.500 € het hoogste bod wat ik erop heb maar dat is nog net iets te weinig.
                        Voor 24.000 € mag hij weg en voor 23.000 € wil ik er over nadenken maar daar zit toch ergens de limiet.
                        Al ben ik die dagelijkse portie nigerianen wel KOTSBEU ! :puke:

En ik denk dat de 4s een HEEL populair model is maar er zijn er gewoon te veel van gemaakt geweest.
                        Met die brede kont en die rode reflector vind ik dit model persoonlijk HET mooiste van alle 996 modellen.
                        Had ik mijn zaak niet opgestart had ik hem niet weg gedaan.[/quote]

Beter toen bod aangenomen? Persoonlijk vind ik jouw prijs – toestand wagen zeker niet slecht. Maar ik heb dik twee jaar geleden er al weten weggaan voor amper 17.000 euro. Ook in perfecte toestand. Als ik nu bij Porsche hoor dat ze amper nog iets geven bij overname? Een kennis heeft pas zijn 997 cabrio facelift quasi nieuwstaat en 1e eigenaar overgelaten voor amper 42.000 euro :bounce:

Toch veel succes met de verkoop. Er moet maar 1 iemand zijn die de centen heeft en een 996 4S zoekt 😉

Aantrekkelijke en correcte prijs !

S2

Koopje!!

Prijsdaling : 22.000 €, gekeurd en komen halen zonder af te bieden !
                              Als ik op Kapaza zie dan is dit echt een spotprijs ! Lager ga ik niet.
                              Diegene die goedkoper zijn hebben min 180.000 of 200.000 km.
                              Mijne heeft er 128.000 nu.
                              Ik wil hem nog steeds niet weg maar zal in’t kort nog een extra voertuig voor de zaak nodig hebben dus het worden echt te veel voertuigen dan! 🙁

Hoi,

Wegens enorme drukte deze zomer al een tijdje niet meer ingelogd maar ja hij staat nog steeds te koop !
                                Ik doe er elke 14d een 100tal km mee om hem optimaal te houden maar de “ganse daguitstapjes” zijn er niet meer bij geweest 🙁

Ive

is deze nog steeds te koop?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.