Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Bij deze bied ik met heel veel spijt mijn 996 4s te koop aan. 😥
    Ik heb onlangs een nieuwe zaak opgestart waardoor ik enkele voertuigen heb moeten bijkopen en bijgevolg heb ik :
    1. Totaal geen tijd meer om nog met dit prachtig voertuig te rijden (werk 7 op 7 nu)
    2. Totaal geen plaats meer om ze allemaal te zetten (kan geen garages blijven bij huren)

De prijs valt nog licht te bespreken maar ik ga hem zeker NIET weg geven ! :what:

Graag voor meer info een mailtje naar : Gunn996.4s@gmail.com

Te koop : Porsche 996 4S Tiptronic Full Option
    Bj.: Juli 2002
    Kleur: Arctic Silver / Bruin leder
    Km: 127.000
    Prijs: 26.000,- €
    (1,5 jaar geleden nog geschat door expertisebureau voor 35.000 € !)

Tiptronic, Vierwielaandrijving, ABS, Airco, Airbag, Startonderbreking, Alarm, Extra Anti Carjack Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische buitenspiegels, Xenon Lampen, Mistlampen, Verwarmde zetels, Elektrische zetels met geheugen, Lederen bekleding, Alu velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Ruitenwisser Achter, Neerklapbare achterbank, Traction control, Stabiliteitscontrole, Cruise Control, Bose surround system met CD wisselaar, Navigatie, Elektrisch Schuifdak, Originele Porsche sportuitlaat, BMC luchfilter, …
    Voertuig is 100% perfect onderhouden!
    Wagen is 3 jaar in mijn bezit en uitsluitend onderhouden door Van Beurden in Retie.
    Ongevalvrij, volledige onderhoudsboek. Interieur heeft wel wat krasjes.
    Te bezichtigen te Geel na afspraak.
    Naast het gewone onderhoud zoals olie, bougies, remblokken ed zijn deze zaken er de laatste maanden aan gebeurd :
    • Augustus 2013 : nieuwe voorruit door steenslag
    • Oktober 2013 : voorbumber, achterbumper, kofferdeksel, flank rechts voor en rechter deur volledig perfect herspoten wegens krassen/steenslag
    • Novemver 2013 : 4x nieuwe banden Continental Sportcontact N2
    • April 2014: vulklep airco vervangen + vullen airco

001.jpg

004.jpg

006.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

013.jpg

014.jpg

Volgend onderhoud : klein op 130.000 Km (rond de 500 € bij Van Beurden)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
    • @beauflop
      ik zou es gaan kijken als ik van jou was. 23k is geen gekke prijs meer, staat op mobile geen goedkopere!

@Gunn

http://www.mobile.de de wagen adverteren!

Helaas niet Mark (al ligt het me heel zwaar om er afscheid van te nemen!).
        Er ging vh weekend iemand komen zien voor 23.000 maar die heeft afgebeld.
        Heb momenteel ook heel weinig tijd om er mee bezig te zijn en ben die negers Kbeu.
        De eerste die er 23.000 € voor geeft mag hem komen halen 🙁

en reeds vordering in de zaak?

Mail beantwoord ! :salut:

@vonheist

Misschien makkelijker om zelf een pm te sturen?

Beste,

kan je mij eens mailen
                Ik heb een schoonvader die uw wagen graag eens zou zien IRL…

Alvast bedankt,
                Mvg,
                Frederik

Gunn, Heel mooie wagen!!!! Staan er gewoon teveel te koop!
                  Ik denk dat je 23k hebt je moet verkopen! Uiteindelijk gaat het er ni op beteren!
                  Of je houd de wagen bij en …..tja, eens zinnen op iets anders, kweet het….

Er zullen zeker een boel gelovigen zijn die er in trappen maar hier zeker niet!
                    Ik ben niet van plan de “hoogste” prijs aan te houden en zo er een jaar te blijven mee zitten maar ik ga hem ook niet weg geven.
                    Momenteel is 22.500 € het hoogste bod wat ik erop heb maar dat is nog net iets te weinig.
                    Voor 24.000 € mag hij weg en voor 23.000 € wil ik er over nadenken maar daar zit toch ergens de limiet.
                    Al ben ik die dagelijkse portie nigerianen wel KOTSBEU ! :puke:

En ik denk dat de 4s een HEEL populair model is maar er zijn er gewoon te veel van gemaakt geweest.
                    Met die brede kont en die rode reflector vind ik dit model persoonlijk HET mooiste van alle 996 modellen.
                    Had ik mijn zaak niet opgestart had ik hem niet weg gedaan.

toen ik vorig jaar men ac cobra verkocht ben ik ook door meerdere bende’s gecontacteerd, altijd mannen die je wagen niet moeten zien om hem direct te kopen :think: moest ook eerst via western Union 300 euro overschrijven die ze natuurlijk mee gingen storten, toen ik meldde dat ik niks ging betalen om te verkopen werd de sfeer grimmiger :happydance:
                      heb zelf met PayPal toen gebeld en zij zeiden uitdrukkelijk om zeker niet via PayPal te verkopen want dat die smeerlappen zowieso hun geld kunnen terugeisen. en western Union is een bank voor illegale praktijken, daar moet je wegblijven…

mijn advies: samen met de koper naar jouw eigen bank gaan met cash of gecertifieerde cheque zodat je echt zeker bent dat je nadien niet vaststelt dat zowel je wagen als je ontvangen centen ribbedebie zijn :what: :what: :what:

Heb door dat ik geen betaalbare 964 vindt op deze wagen 22000€ geboden.
                        Ze vragen allemaal iets meer maar blijven soms een half jaar staan!
                        Waarom zijn ze precies niet zo populair ?

Vraag mij ook af wie daar nou intrapt

lukt dat echt bij sommige mensen?

Niet met deze naam maar heb wel al gelijkaardige mail meermaals gekregen :loser: :loser: :loser:

Na elke dag die nigerianen te negeren had ik vandaag de strafste die waarschijnlijk Google Translate gevonden heeft :
                                WALTON BERNANKE
                                Ik zou hem heel graag willen ontmoeten want hij wilt direct mijn gevraagde prijs betalen !! :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what: :what:

Zijn mail :

[i]Ik ben tevreden met de toestand van het artikel en ga akkoord met de prijs, ik wil u laten weten dat mijn servicecode voor de expediteur voor de pick komen zal zodra de betaling voltooid en goedgekeurd door PayPal is en de expediteur degenen om me omgaan met alle andere noodzakelijke details om te voltooien de deal zullen wanneer ze opstaan aan uw huisadres voor de pick te helpen. Ik zal het kopen van het Item zonder het zien van het .so, ik regelen de pick-up van het Item met een particuliere koerierdienst zodra u krijgen van uw betaling en als u nog geen account met paypal, zijn vrij eenvoudig, veilig en beveiligd te openen een. Gewoon aanmelden bij http://www.paypal.com, ik moet u de volgende informatie te verstrekken zodat ik kan gaan met de betaling…

PayPal e-mailadres:
                                Volledige naam:
                                GSM-nummer:
                                Totale kosten van het:

OF

Accountnaam:
                                Rekeningnummer:
                                De naam van de Bank:
                                Bic/SWIFT-code:
                                IBAN
                                Uw huisadres voor de pick-up:

Zodra ik de betaling en u de fondsen krijgt, zal de Courier Service komen en halen het Item bij u thuis op uw geschikte tijd die ook de koerier me teken de vereiste papieren zal helpen.

Cheers
                                walton.bernanke44 at outlook.com[/i]

Deze domme aap gebruikt dus nog steeds dezelfde naam. Zie :

https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=26&t=11469

Zijn er hier nog mensen die gemaild zijn door deze aap ?

Idd deepee, thx!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.