Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4s Tiptronic Full Option

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

Bij deze bied ik met heel veel spijt mijn 996 4s te koop aan. 😥
    Ik heb onlangs een nieuwe zaak opgestart waardoor ik enkele voertuigen heb moeten bijkopen en bijgevolg heb ik :
    1. Totaal geen tijd meer om nog met dit prachtig voertuig te rijden (werk 7 op 7 nu)
    2. Totaal geen plaats meer om ze allemaal te zetten (kan geen garages blijven bij huren)

De prijs valt nog licht te bespreken maar ik ga hem zeker NIET weg geven ! :what:

Graag voor meer info een mailtje naar : Gunn996.4s@gmail.com

Te koop : Porsche 996 4S Tiptronic Full Option
    Bj.: Juli 2002
    Kleur: Arctic Silver / Bruin leder
    Km: 127.000
    Prijs: 26.000,- €
    (1,5 jaar geleden nog geschat door expertisebureau voor 35.000 € !)

Tiptronic, Vierwielaandrijving, ABS, Airco, Airbag, Startonderbreking, Alarm, Extra Anti Carjack Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische buitenspiegels, Xenon Lampen, Mistlampen, Verwarmde zetels, Elektrische zetels met geheugen, Lederen bekleding, Alu velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Ruitenwisser Achter, Neerklapbare achterbank, Traction control, Stabiliteitscontrole, Cruise Control, Bose surround system met CD wisselaar, Navigatie, Elektrisch Schuifdak, Originele Porsche sportuitlaat, BMC luchfilter, …
    Voertuig is 100% perfect onderhouden!
    Wagen is 3 jaar in mijn bezit en uitsluitend onderhouden door Van Beurden in Retie.
    Ongevalvrij, volledige onderhoudsboek. Interieur heeft wel wat krasjes.
    Te bezichtigen te Geel na afspraak.
    Naast het gewone onderhoud zoals olie, bougies, remblokken ed zijn deze zaken er de laatste maanden aan gebeurd :
    • Augustus 2013 : nieuwe voorruit door steenslag
    • Oktober 2013 : voorbumber, achterbumper, kofferdeksel, flank rechts voor en rechter deur volledig perfect herspoten wegens krassen/steenslag
    • Novemver 2013 : 4x nieuwe banden Continental Sportcontact N2
    • April 2014: vulklep airco vervangen + vullen airco

001.jpg

004.jpg

006.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

013.jpg

014.jpg

Volgend onderhoud : klein op 130.000 Km (rond de 500 € bij Van Beurden)

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
    • het getuigt van enig lef om in deze tijden iets op te starten dus jouw auto verkopen zal je ook wel lukken …

zal in ieder geval niet makkelijk zijn!
        Vooral geduld hebben en goed adverteren op alle sites! Ook de locale internationale ipv enkel mobile en autoscout.

@ Marc: je vindt altijd wel iets zwaar onder de prijs te koop…… :think:

mooie 4s maar mijn is een klein jaar geleden voor een 24.000 verkocht met 115000km in topstaat! Vrees dat het niet makkelijk zal zijn!
            Veel succes!

Kijk dan maar eens bij Van Beurden!
              http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php/occasie-porsches

@Rodondo
              , heb 0 % vertrouwen in onze regering dus daar hoop ik echt niet op!
              Ik heb gewoon een groot plaatsgebrek en totaal geen tijd meer om met deze zalige P te rijden 😥
              TE veel voertuigen.

Ik wist niet dat die nog zoveel gingen.

Doe zoals ik: uit verkoop halen en wachten tot de markt herstelt. (wie weet met een regeringswissel….)

Hij staat nu 24u op kapaza met 300 bezoekers ondertussen, zouden dit nu allemaal negers zijn die allemaal mailen in een taal wat eigenlijk geen taal is en met vragen waarvan het antwoord er duidelijk bij staat ? (zoals “ainsi qu’une photo” bv. Zijn die dan blind ofzo ?) :bounce:
                    Heeft iedereen die zijn *porsche verkoopt er zoveel last van ?
                    Ben ik blij dat ik de laatste 10 jaar geen vierwielig voertuig meer heb moeten verkopen :puke:

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.