Porsche 996 4S velgen met Continental banden

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 4S velgen met Continental banden

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Bij deze verkoop ik mijn set originele 996 4S velgen. Deze zijn in perfecte staat zonder enige borduurschade of krassen. Ik heb ze momenteel op mijn 964 liggen maar heb besloten om toch voor een andere set te gaan. De maten van de velgen en banden zijn als volgt:

Voor: 8J ET50, Continental Sportcontact 2 225/40ZR18 N2
      Achter: 10J ET47, Continental Sportcontact 285/30ZR18 N2

De achterste banden hebben nog een 5mm profiel (nieuw=7mm) en de voorste iets meer (nog niet exact nagemeten). De banden dateren van einde 2011 en kunnen dus nog perfect gebruikt worden. Ter info, de nieuwprijs van deze banden alleen al bedraagt 800 EUR. Let wel, op mijn 964 heb ik momenteel smallere banden gemonteerd, anders is het mogelijk dat ze raken in de wielkassen. Zou ook kunnen dat het zo past, maar dat kan ik niet garanderen.

Ik had een vraagprijs van 1.200 EUR voor de velgen met banden in gedachten. Zie ze vaker te koop voor ca. 2.000 EUR, maar dan met winterbanden (of sommige optimisten die enkel de losse velgen voor die prijs verkopen). Een goed bod wordt ook altijd overwogen natuurlijk.

De set ligt in Meeuwen, maar ik wil eventueel ook wel een stukje rijden indien afstand echt een probleem vormt.

Attachments:
      • img_20160110_122732.jpg
      • img_20160110_123022.jpg
      • img_20160110_123113.jpg
      • img_20160110_123207.jpg
    7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Bij deze dan ook een PRIJSAANPASSING NAAR 1.200 EUR voor de velgen met banden. Ik zat blijkbaar te hoog met mijn prijs.

klopt dat je ze ook op boxsters ziet maar dan zijn de afmetingen anders, die van jou zijn specifiek voor de 4S of turbo met bredere kas achteraan.
          in het lijstje zie je ook dat de_koen het bij het rechte eind had ivm de 11inch brede holle turboachterwielen

996turbo2.jpg

ik heb ze zelf ooit onder mijn auto gehad

DSC01597.JPG

OK bedankt voor de info! Ik zag enkele afbeeldingen van deze velgen op een Boxster, vandaar dat ik dacht dat het paste.

Wil mijn prijs gerust wel wat herzien via PM, ik heb me vooral gebaseerd op 2dehandskapaza omdat ik in deze velgen niet zo thuis ben.

[quote=”Goof” post=226616],,, passen overigens ook op een Boxster (en natuurlijk een 996) [/quote]

de bandenmaat past wel op een boxster maar icm ET47 gaat het niet goed komen achteraan op een vroege 986.
              als je een kandidaat hebt voor de velgen apart dan weet ik een geïnteresseerde voor de banden.

[quote=”911driver” post=226883]Tenzij het Hollow Spokes betreft (en dan nog) is de vraagprijs iets te optimistisch. 😉
                [/quote]

turbo II hollow spoke is volgens mij altijd 11″ achteraan…
                vraagprijs is er idd over, het zijn geen cup1’s he 😉

Tenzij het Hollow Spokes betreft (en dan nog) is de vraagprijs iets te optimistisch. 😉

In het verleden al diverse van deze setjes (origineel) aangekocht voor een fractie van je vraagprijs.
                  btw ben terug op zoek naar een setje. 😉

Niemand geïnteresseerd? Doe gerust een bod!

Wat inspiratie nodig?

Attachments:
                    • oldschool.jpg
                    • 9935.jpg
                    • turbo4.JPG
                  7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.