- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 januari 2016 om 14:22
Bij deze verkoop ik mijn set originele 996 4S velgen. Deze zijn in perfecte staat zonder enige borduurschade of krassen. Ik heb ze momenteel op mijn 964 liggen maar heb besloten om toch voor een andere set te gaan. De maten van de velgen en banden zijn als volgt:
Voor: 8J ET50, Continental Sportcontact 2 225/40ZR18 N2
Achter: 10J ET47, Continental Sportcontact 285/30ZR18 N2De achterste banden hebben nog een 5mm profiel (nieuw=7mm) en de voorste iets meer (nog niet exact nagemeten). De banden dateren van einde 2011 en kunnen dus nog perfect gebruikt worden. Ter info, de nieuwprijs van deze banden alleen al bedraagt 800 EUR. Let wel, op mijn 964 heb ik momenteel smallere banden gemonteerd, anders is het mogelijk dat ze raken in de wielkassen. Zou ook kunnen dat het zo past, maar dat kan ik niet garanderen.
Ik had een vraagprijs van 1.200 EUR voor de velgen met banden in gedachten. Zie ze vaker te koop voor ca. 2.000 EUR, maar dan met winterbanden (of sommige optimisten die enkel de losse velgen voor die prijs verkopen). Een goed bod wordt ook altijd overwogen natuurlijk.
De set ligt in Meeuwen, maar ik wil eventueel ook wel een stukje rijden indien afstand echt een probleem vormt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.